{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}
هنرمندان لیست الفبایی
  • حسین  عالم بخش
    حسین عالم بخش

    "حسین عالم بخش" سرپرست مدیریت هنرهای نمایشی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و پردیس تئاتر تهران، نویسنده و کارگردان تئاتر است که عضویت در شورای سیاست‌گذاری و دبیری سه دوره جشنواره سرا سری نقالی و پرده‌خوانی غدیر (نقالان علوی) را در کارنامه دارد.

     

  • رضا  موسوی زاده
    رضا موسوی زاده

    "رضا موسوی زاده" متولد بهمن ماه 1348 در خانواده ای اهل هنر به ویژه موسیقی اصیل ایرانی متولد گردید. از سال 1362 همزمان با نظارت برادر بزرگتر به کلاس محمدرضا لطفی راه یافت. ادامه دوران آموزش را نزد حسین علیزاده (از سال 67 تا 73)، مجید کیانی (از سال 68 تا 70) و داریوش طلایی (از سال 71 تا 74) گذراند. حضور به مدت 6 سال در مکتب آموزش موسیقی قدیم ایران (از سال 68 تا 74) در خدمت یگانه استاد کمانچه ایران، استاد علی اصغر بهاری از افتخارات وی است. علاقه وافری به آواز و آوازین نوازی وی را به محضر استاد رامبد صدیف کشاند (1368) 

     

  • ساسان  پیروز
    ساسان پیروز

    کارگردان، دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و عضو انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر

     

     

  • سعید صادقی
    سعید صادقی

    سعید صادقی در سال 1332 در شهر تبریز بدنیا آمد .
    وی عکاسی را از دوران انقلاب اسلامی در سال 1357 آغاز و با سمت عکاس و خبرنگار در روزنامه جمهوری اسلامی در سال 1358 همزمان با شروع جنگ تحمیلی ادامه داد. سپس مدتی را در حوزه سینمای کشور با دستیار فیلمبردارو مدیر فیلمبرداری در فیلمهای سینمایی و مجموعه های تلویزیونی سپری کرد که از جمله فیلم های که در آن مدیر فیلمبرداری بوده می توان به پایان کودکی ، مرگ سیاوش ، آخرین روز تابستان و .... اشاره کرد.
    وی پس از جنگ عراق نمایشگاه نیمه پنهان جنگ را بایک عکاس عراقی برگزار کرد و مستند بلگراد و کارگردانی و فیلمبرداری هفت قسمت از مجموعه مستند جنگ با نام هفت زخم از دفاع مقدس از دیگر فعالیتهای هنری او بشمار می رود.

     

  • صالح  تسبیحی
عناوین بیشتر