{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر اعلام کرد

خرید بلیت تئاتر در گیشه‌ها

خرید بلیت تئاتر در گیشه‌ها
کدخبر : 1035

در این چند روز به دلیل قطعی اینترنت و اثر گذاری آن بر روند خرید بلیت تئاتر در سایت‌های فروش، خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر از مردم خواسته‌اند که به صورت حضوری به گیشه مراجعه کنند.

هنر امروز-فاطمه اسماعیلی: روابط عمومی خانه هنرمندان ایران اعلام کرده است که علاقه‌مندان هنرهای نمایشی برای تهیه بلیت نمایش‌های تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران و تماشاخانه ایرانشهر به صورت حضوری به گیشه‌ها مراجعه کنند.

در این خبر آمده است که با توجه به عدم امکان دسترسی به بسیاری از علاقه‌مندان به درگاه‌های فروش بلیت اینترنتی نمایش‌های تماشاخانه استاد انتظامی خانه هنرمندان و تماشاخانه ایرانشهر علاقه‌مندان می‌توانند بلیت نمایش‌های "تجربه‌های اخیر" به کارگردانی "مجتبی جدی"  و "جنگ بازی" به کارگردانی "عبد بناری" در تماشاخانه استاد انتظامی را در گیشه طبقه همکف خانه هنرمندان ایران تهیه کنند.

همچنین بلیت نمایش‌های "هیچ چیز جدی نیست" به کارگردانی "مسعود دلخواه"، "قصر موروثی خاندان فرانکشتاین" به نویسندگی و کارگردانی "آتیلا پسیانی"، "سوختن" به کارگردانی "علیرضا آرا و علیرضا اولیایی" و "دریاچه قو" به نویسندگی و کارگردانی "رضا صابری" در تماشاخانه ایرانشهر نیز به صورت حضوری در گیشه به فروش می‌رسد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها