{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از تئاترهای کودک چه خبر؟

معرفی 9 نمایش کودک

معرفی 9 نمایش کودک
کدخبر : 1115

9 نمایش جدید کودک در آذرماه و اوایل دی ماه به روی صحنه خواهند رفت.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: 9 نمایش کودک در تالار هنر، تماشاخانه شانو، فرهنگسرای نیاوران، مرکز تئاتر توانش، خانه موزه استاد عزت الله انتظامی، فرهنگسرای خانواده، مجتمع فرهنگی رضوان و فرهنگسرای این سینا اجرا خواهند داشت.

-نمایش "رینارد روباهه" به کارگردانی "احمد تیموری"، به نویسندگی "آرتور فاکویز" و به مترجمی "مریم سلطانیان" از 6 تا 30 آذرماه ساعت 18:00 در مرکز تئاتر توانش به روی صحنه خواهد رفت.

-نمایش "بامبو جامبو" به کارگردانی "سید مصطفی رضوی" و به نویسندگی "المیرا پارسا" از 6 آذر تا 5 دی ساعت 17:30 در تالار هنر اجرا خواهد شد.

-نمایش "سارا و ماه" به کارگردانی "سید محمد طاهری راد" و به نویسندگی "میترا بیات، محمد طاهری راد" از 3 تا 30 آذر (به جز شنبه‌ها) ساعت 17:00 در خانه موزه استاد عزت الله انتظامی به روی صحنه خواهد رفت.

-نمایش "جیلی بیلی" به کارگردانی "مجید علم بیگی" و به نویسندگی "دیوید وود" و به مترجمی "حسین فدایی حسین" از 4 آذر تا 5 دی ماه در تالار هنر اجرا خواهد شد.

-نمایش "دلقک آرزوها و وروجک شیطون" به نویسندگی و کارگردانی "مژگان یزدانی، مرجان یزدانی" از 13 تا 30 آذرماه ساعت 10:30 در مجتمع فرهنگی رضوان به روی صحنه خواهد رفت.

-نمایش "ننه شهرزاد در سرزمین عجایب" به نویسندگی و کارگردانی "هومن حسین نژاد کلایی" آذرماه روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ساعت 19:00 در فرهنگسرای خانواده اجرا خواهد شد.

-نمایش "قصه پادشاهی که سه پسر داشت و پادشاه دیگری که سه پسر دیگر داشت" به نویسندگی "مجتبی مهدی" و به کارگردانی "سعید تاجیک" در آذرماه ساعت 17:00 در فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه خواهد رفت.

-نمایش "چاه جادو" به نویسندگی و کارگردانی "لیلا زمانی" آذرماه از سه شنبه تا جمعه ساعت 18:30 در فرهنگسرای ابن سینا اجرا خواهد شد.

-نمایش "مرد فرزانه و ببر دیوانه" به نویسندگی "قطب الدین صادقی" و به کارگردانی "سمانه حبیب‌پور" تا 23 آذرماه (روزهای پنج‌شنبه) ساعت 15:00 در تماشاخانه شانو به روی صحنه خواهد رفت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها