{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی

دعوت آقای حکایتی از مردم

دعوت آقای حکایتی از مردم
کدخبر : 1222

"بهرام شاه‌محمدلو" رئیس انجمن قصه‌گویی از مردم دعوت کرد تا در بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی حضور داشته باشند.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: بیست و دومین جشنواره قصه‌گویی در حالی برگزار می‌شود که "بهرام شاه محمدلو، ایرج طهماسب، حمیدرضا شاه آبادی، رویا نونهالی و آزیتا حاجیان" به عنوان داوران بخش ملی این جشنوازه بین‌المللی معرفی شدند. "بهرام شاه‌محمدلو" رئیس انجمن قصه‌گویی با انتشار ویدئویی از مردم دعوت کرد تا در کنار هم در این جشنواره حاضر شوند.

سال گذشته "احترام برومند، لیلی رشیدی، منصور ضابطیان، علی خانجانی و فرهاد حسن‌زاده"  به عنوان داوران بخش ملی در بیست و یکمین جشنواره قصه‌گویی حضور داشتند. سال پیش در مراسم اختتامیه از بهرام شاه محمدلو، آقای حکایتی، نیز تقدیر شد.

این جشنواره قصه‌گویی شامل بخش‌های قصه 90 ثانیه‌ای و قصه‌گویی صحنه‌ای می‌شود که هرکدام از این دو بخش قسمت‌های مختلفی را دارا هستند. بخش بین‌المللی قصه‌گویی در سه گروه دختران و پسران 12تا 18 سال، زنان و مردان و مادربزرگ ها و پدربزرگ ها برگزار می‌شود.

هیات انتخاب آثار دختران و پسران، 15 اثر را برای رقابت در جشنواره انتخاب کردند و در بخش مادربزرگ ها و پدربزرگ ها 6 قصه گو را برای حضور در مرحله نهایی از 31 استان برگزیدند.

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی از 26 الی 30 آذرماه در تهران، خیابان حجاب، مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
 
 
 

 

 

 
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها