{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سه شنبه‌های پژوهشی تئاتر

بررسی چیستی تئاتر مستند

بررسی چیستی تئاتر مستند
کدخبر : 1403

ششمین نشست از دور اول نشست‌های تخصصی دفتر پژوهش و انتشارات اداره‌کل هنرهای نمایشی به بررسی موضوع "چیستی و ماهیت تئاتر مستند در جامعه امروز" می‌پردازد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل هنرهای نمایشی، در ششمین نشست از دور اول نشست‌های تخصصی دفتر پژوهش و انتشارات این نهاد با عنوان سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر، "رضا سرور، محمد منعم و لیلی عاج" درباره‌ موضوعاتی از جمله تعریف و ویژگی‌های تئاتر مستند، تکنیک‌های نگارش و اجرای تئاتر مستند، رابطه‌ تئاتر مستند با جامعه و نمایش‌های اجتماعی  صحبت خواهند کرد.

سه‌شنبه‌های پژوهشی تئاتر با کارشناسی "سیدجواد روشن" به صورت ماهانه در مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود و در نشست‌های آتی به موضوعات مختلفی از قبیل مسائل صنفی، اقتصاد تئاتر، تئاتر کاربردی و غیرسالنی پرداخته خواهد شد.

نشست چیستی و ماهیت تئاتر مستند در جامعه امروز روز سه‌شنبه ۱۷ دی‌ماه ساعت ۱۸ تا ۲۰ در سالن مشاهیر مجموعه تئاترشهر برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

*

در هفته‌های گذشته موضوعات "حقوق مادی و معنوی مترجم در ایران، رابطه دراماتورژ با عناصر اجرا، تئاتر دانشجویی و تئاتر تجربی و آسیب شناسی آموزش بازیگری در ایران" بررسی شده بود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها