{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

از تئاترهای تهران چه‌خبر؟

خانه نمایش مهرگان؛ پیشرو در هفته سوم دی ماه

خانه نمایش مهرگان؛ پیشرو در هفته سوم دی ماه
کدخبر : 1414

7 تماشاخانه شهر تهران در هفته سوم دی ماه میزبان نمایش‌های جدیدی می‌شود.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: 12 نمایش جدید در تماشاخانه‌های هامون، انتظامی، مهرگان، محراب، مولوی، شانو و سپند روی صحنه می‌رود. برنامه این تماشاخانه‌ها از این قرار است:

تئاتر هامون

نمایش "کریملوژی" به کارگردانی "رضا بهرامی" و نویسندگی "مهران رنجبر" است که از 15 دی تا 11 بهمن ماه اجرا خوهد داشت. "مجید رحمتی" تنها بازیگران این نمایش است که هرروز ساعت 18 نقش‌آفرینی می‌کند و "نوید محمدزاده" تهیه‌کنندگی این نمایش را برعهده دارد. 

نمایش "3/14" به کارگردانی "امیرموسی کاظمی" از 16 دی تا 11 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. "حسین کشفی اصل، مینا شجاعیان، سوده ازقندی، پانته آ مهدی نیا" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 19:30 اجرا خواهند داشت. تئاتر هامون در خیابان فلسطین، پایین تر از خیابان انقلاب، پلاک 292/1 قرار دارد.

خانه هنرمندان-سالن انتظامی

نمایش "نسخه ویراستار" به کارگردانی و نویسندگی "بهروز سالمی" از 16 دی تا 7 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. "پاوان افسر" تنها بازیگر این تئاتر است که هرروز ساعت 18:30 در این سالن هنرنمایی می‌کند. 

نمایش "نیم فاصله" به کارگردانی "رضا رشادت" و نویسندگی "الهه مجلسی" است که از 20 دی تا 7 بهمن ماه اجرا خواهد داشت. "گلنوش قهرمانی، کیوان محمدی" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 20 در این سالن نقش‌آفرینی می‌کنند. سالن انتظامی در خیابان طالقانی، خیابان شهید موسوی شمالی، ضلع جنوبی باغ هنر، بام خانه هنرمندان واقع است.

خانه نمایش مهرگان

نمایش "مرده فروشی" به کارگردانی "مهدی ارجمند" از 15 دی تا 18 بهمن اجرا خواهد داشت. "مهدی ارجمند، علیرضا اخوان، منصور رضایی، الهام رضایی، سعید پارسا" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 21 در این خانه نمایش روی صحنه می‌روند.

نمایش "رکوئیم برای یک راهبه" به کارگردانی "روزبه اختری" از 17 دی تا 3 بهمن ماه روی اجرا خواهد داشت. "اشکان هورسان، نسترن ابراهیم‌زاده، حامد سوری، درسا حکیم‌الهی، ثمین امینی، محمدجواد ملک زاده" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 20:45 در این خانه نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند. 

نمایش "پلیکان" به کارگردانی "حسین الیاسی" از 17 دی تا 1 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. "سمن شعرباف، مسعود هزارخانی، فائزه احمدی، علی شیرپی، نگین رشیدی" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 19 در این خانه نمایش اجرا خواهند داشت. متن این نمایش را "آگوست استریندبرگ" به نگارش درآورده است که "پرویز تاییدی" آن را ترجمه کرده است. 

نمایش "خرس" به کارگردانی "کیوان ظهرابی" از 17 دی تا 1 بهمن ماه اجرا خواهد داشت.  "لیلی صبری، نیما قربان زاده، فرید گلریز، لاله حشمت پسند، نیما نیکمنش، عرفان سیف الهی، الیکا تصدیقی و محمد سعوه" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 19 در این خانه نمایش هنرنمایی می‌کنند. متن این نمایش از "آنتوان چخوف" است که "ناهید کاشی چی" آن را ترجمه کرده است. خانه نمایش مهرگان در خیابان انقلاب، خیابان خارک، بن بست ا ول، پلاک 5 واقع است.

تالار محراب-سالن اصلی

نمایش "زیر پلک ماه" به کارگردانی "مجید یاراحمدی، نازنین پاشا" و نویسندگی "عدالت فرزانه" است که از 15 دی تا 16 بهمن ماه اجرا خواهد داشت. "پریسا سلمانی، صفورا کاظم پور، فاطمه زمانی، مرجان زاغریان" بازیگران این تئاتر هستند که هرروز ساعت 18 در این تالار نقش‌آفرینی می‌کنند. تالار محراب در خیابان ولیعصر، چهارراه امام خمینی واقع است.

تالار مولوی-سالن کوچک

نمایش "کوچه مختار بود و ساسان بود و سیمین" به کارگردانی "جواد صداقت، الهام ابنی" و نویسندگی "رضا گشتاسب" است که از 16 دی تا 7 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. "جواد صداقت و الهام ابنی" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 19:30 اجرا خواهند داشت. تالار مولوی خیابان انقلاب، ابتدای خیابان شانزده آذر، شماره شانزده، جنب کلینیک دانشگاه تهران واقع است.

تماشاخانه شانو

نمایش "مادر نزاییده" به کارگردانی "محمد احسان کریمی، آرزو خسروی" و نویسندگی "آرش میرطالبی" است که از 16 دی تا 4 بهمن ماه روی صحنه می‌رود. "همایون حیدرزاده (مهمان از گروه آرک آو آرت)، سینا ابوالحسنی، مهناز ذبیحی، مسعود شاکرمی، هانیه نجفی" بازیگران این تئاتر هستند که هرشب ساعت 21 اجرا خواهند داشت. تماشاخانه شانو در خیابان وصال شیرازی بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچه فرهنگی بهنام، پلاک 3 واقع است.

تماشاخانه سپند

نمایش "پرواز عمود کبوتر دریایی دودی بر فراز آب‌های سرد و معتدل اقیانوس اطلس" به کارگردانی "سیما شیبانی" و نویسندگی "پویا پیرحسینلو" است که از 16 دی تا 20 بهمن ماه اجرا خواهد داشت. "یحیی گلنسایی، مهدخت مولایی، نفیسه زارع، کیوان ساکت‌اف، داود پژمان‌فر، معصومه بیگی" بازیگران این نمایش هستند که هرشب ساعت 19 روی صحنه می‌روند. تماشاخانه سپند در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک 69 واقع است.

 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها