{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اعلام نمایش‌های بخش به علاوه فجر جشنواره تئاتر فجر

اعلام نمایش‌های بخش به علاوه فجر جشنواره تئاتر فجر
کدخبر : 1602

تماشاخانه‌ها، تالارها و آثار حاضر در بخش «به علاوه فجر» جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، بخش «به علاوه فجر» سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر میزبان 38 اثر با 60 اجرا است که در هفت تماشاخانه و هشت تالار میزبان مخاطبان هستند.

فهرست آثاری که در این بخش اجرا خواهند داشت، به تفکیک تماشاخانه‌ها و تالارهای نمایش به شرح زیر است:

عمارت نوفل لوشاتو

عمارت نوفل لوشاتو از روز دوشنبه 14 دی در دو سانس 19 و 21 میزبان اجراها خواهد بود.

نمایش «مانداب» به نویسندگی فردین افشافر و کارگردانی مهدی کیان‌نژاد و فردین افشارفر از تهران روز دوشنبه 14 بهمن ماه روی صحنه خواهد رفت.

«مثل خاراندن زخم بعد از خوب شدن» عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی فرانک فروتن از تهران است که روز سه شنبه 15 بهمن ماه اجرا می‌شود.

نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت و کارگردانی امیرحسین جوانی از تهران روز چهارشنبه 16 بهمن ماه به روی صحنه می‌رود.

«عباس» به نویسندگی پوریا شهرابی و کارگردانی حمزه زارعی از کرمانشاه روز پنجشنبه 17 بهمن ماه در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

نمایش «آنافورمیک»(برگرفته از «هملت» شکسپیر) به کارگردانی عارف شریفی از تهران روزهای جمعه 18 بهمن و شنبه 19 بهمن در عمارت نوفل لوشاتو اجرا می‌شود.

تماشاخانه ایران تماشا

این تماشاخانه از روز پنجشنبه 10 بهمن ماه در ساعت 19 میزبان نمایش‌ها خواهد بود.

«مرگ در می‌زند» نوشته وودی آلن و به کارگردانی شاهین رمضانی از تهران روز پنجشنبه 10 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

نمایش «پنج جهت اصلی» به نویسندگی حامد اصانلویی و کارگردانی مرضیه رجبی از تهران روز جمعه 11 بهمن ماه میزبان مخاطبان است.

«تردید» به قلم جمشید خانیان و کارگردانی محمدجواد علیمردانی از نیریز دیگر نمایشی است که در این تماشاخانه روز شنبه 12 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «کاش چشم نمی‌دید» نوشته مهدی صفاری نژاد، به کارگردانی فرزاد لباسی از همدان روز یکشنبه 13 بهمن ماه میزبان مخاطبان است.

«باغبان مرگ» عنوان نمایشی به نویسندگی محمد چرمشیر و کارگردانی مجتبی حیدری از برازجان است که در روز دوشنبه 14 بهمن ماه اجرا می‌شود.

نمایش «کابوس کاووس» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی حسینی قیری از قیروکارزین روز سه شنبه 15 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

«یک شهر پر از قصه» به نویسندگی مهرداد یاراحمدی صارمی و کارگردانی شبنم منصور از تهران ورز چهارشنبه 16 بهمن ماه در تماشاخانه خانه تماشا میزبان مخاطبان است.

نمایش «اسپرسو» نوشته محسن قاسمی و به کارگردانی علیرضا زراعتی از شیراز روز پنجشنبه 17 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

«پنجشنبه آخر ماه» نام نمایشی به نویسندگی یاسین بهرامی و کارگردانی حسن سبحانی از میناب است که روز جمعه 18 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

«زندگی کنسرو شده» نوشته حمیدرضا نعیمی و به کارگردانی حامد هادوی از البرز روز شنبه 19 بهمن ماه به صحنه می‌رود.

نمایش «دی زنگرو» به نویسندگی مسعود احمدی و کارگردانی آیدا عزت آبادی از شیراز هم روز یکشنبه 20 بهمن ماه میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

خانه نمایش مهرگان

خانه نمایش مهرگان از روز جمعه 11 بهمن ماه هر شب ساعت 21 از نمایش‌های بخش «به علاوه فجر» میزبانی می‌کند.

نمایش «خرس» نوشته آنتوان چخوف، به کارگردانی کیوان ضهرابی از تهران روز جمعه و شنبه 11 و 12 بهمن ماه در خانه نمایش مهرگان روی صحنه می‌رود.

«قطع دست در اسپوکن» نوشته مارتین مک دونا و به کارگردانی احمد بیستونی از تهران روز یکشنبه 13 بهمن ماه اجرا خواهد شد.

نمایش «رکوییم برای یک راهبه» اثر آلبر کامو، به کارگردانی روزبه اختری روزهای دوشنبه و سه شنبه، 14 و 15 بهمن ماه پذیرای علاقه‌مندان است.

«وقتی همه خواب بودیم» به نویسندگی حمید عبدالحسینی و علیرضا زارع و به کارگردانی حمید عبدالحسینی از تهران روز چهارشنبه 16 بهمن به صحنه می‌رود.

نمایش «مرگ مولف» به نویسندگی و کارگردانی پیروز میرزایی از تهران آخرین اثری که در خانه نمایش مهرگان، روز پنجشنبه 17 بهمن اجرا می‌شود.

تماشاخانه دیوار چهارم

تماشاخانه دیوار چهارم از روز پنجشنبه 10 بهمن ساعت 17:30 پذیرای آثار حاضر در بخش «به علاوه فجر» است.

نمایش «مردی که...» نوشته پتر بروک و ماری هلن اشتاین و به کارگردانی رضا مولایی از تهران روزهای پنجشنبه و جمعه 10 و 11 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

«والس تصادفی» اثر ویکتور هایم، به کارگردانی محمدحسین صافی‌زاده مقدم از تهران روزهای شنبه و یکشنبه 12 و 13 بهمن ماه اجرا می‌شود.

نمایش «در کشور شما...» به نویسندگی دامون نوروزی و کارگردانی ندا تمیمی از تهران دوشنبه و سه شنبه 14 و 15 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

«ماندات» نام نمایشی به نویسندگی و کارگردانی پوریا جلال‌وندی از تهران است که روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 بهمن ماه میزبان مخاطبان است.

نمایش «رهایی از شائولین» به نویسندگی و کارگردانی متین اوجانی از تهران روزهای شنبه و یکشنبه 19 و 20 بهمن ماه در تماشاخانه دیوار چهارم روی صحنه می‌رود.

تماشاخانه آژمان 1

این تماشاخانه از روز سه شنبه 15 بهمن، ساعت 19:30 میزبان مخاطبان برای تماشای آثار است.

«خوابمردگی» به نویسندگی سجاد داغستانی و کارگردانی فرهنگ روشنی از تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 بهمن ماه در این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.

«رپرتاژ اندیش‌های کال» به نویسندگی علی طاهری، سیما بنیادی و سپیده خاکباز و کارگردانی علی طاهری از تهران روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه، 17، 18 و 20 بهمن ماه اجرا می‌شود.

تماشاخانه آژمان 2

تماشاخانه آژمان 2 از روز دوشنبه 14 بهمن ماه، ساعت 19:30 از مخاطبان میزبانی می‌کند.

«دختر/پسر» به نویسندگی و کارگردانی پارسا محمدزاده از تهران روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه، 14، 15 و 16 بهمن ماه در این تماشاخانه روی صحنه می‌رود.

نمایش «آن یگانه می‌کشد» به نویسندگی و کارگردانی مرضیه شاطرطوسی از استان تهران روزهای پنجشنبه، جمعه و یکشنبه، 17، 18 و 20 بهمن ماه اجرا می‌شود.

تماشاخانه شانو

این تماشاخانه از روز پنجشنبه 10 بهمن ماه ساعت 17 از مخاطبان پذیرایی می‌کند.

«چنگار» به نویسندگی و کارگردانی علی بیگدلی از تهران روز پنجشنبه 10بهمن ماه و سه‌شنبه 15 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

«12 روز» به نویسندگی و کارگردانی علی بیگدلی از تهران دیگر اثری است که در تماشاخانه شانو روزهای جمعه و یکشنبه 11 و 13 بهمن ماه اجرا می‌شود.

«طبخ طباخ مطبخ» به نویسندگی و کارگردانی علی بیگدلی از تهران هم روز شنبه 12 بهمن ماه میزبان مخاطبان است.

«غول کتابخانه» به نویسندگی و کارگردانی علی بیگدلی هم روز دوشنبه 14 بهمن ماه روی صحنه می‌رود.

نمایش «زری سلطان» به نویسندگی کرامت یزدان و کارگردانی فرید همدانی روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 17، 18 و 19 بهمن ماه به صحنه می‌رود.

خانه نمایش دا

خانه نمایش دا از روز سه شنبه 15 بهمن ماه، پذیرای مخاطبان جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر است.

نمایش «وجود» به طراحی و کارگردانی بهزاد غلامی از تهران روزهای سه شنبه و چهارشنبه 15 و 16 بهمن ماه، ساعت 21 در خانه نمایش دا به صحنه می‌رود.

«انکار» با طراحی و کارگردانی پانته‌آ شایسته از تهران روز پنجشنبه 17 بهمن ماه، ساعت 19 اجرا می‌شود.

نمایش «ویرانه‌های زیبا» به نویسندگی حسین زنگنه و کارگردانی علی اصغر کیاثلاثی روز جمعه 18 بهمن ماه، ساعت 19 و روز شنبه 19 بهمن ماه ساعت 21 به صحنه می‌رود.

همچنین 19 اثر در رقابت «به علاوه فجر» حضور دارند که اسامی آن‌ها به این شرح است: «مانداب»، «مثل خاراندن زخم بعد از خوب شدن»، «در انتظار گودو»، «پنج جهت اصلی»، «یک شهر پر از قصه»، «زندگی کنسرو شده»، «وقتی همه خواب بودیم»، «رکوییم برای یک راهبه»، «خرس»، «مردی که...»، «در کشور شما...»، «رهایی از شائولین»، «آن یگانه می‌کشد»، «زری سلطان»، «چنگار»، «12 روز»، «وجود»، «انکار» و «ویرانه‌های زیبا».

سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری نادر برهانی مرند از 10 تا 21 بهمن ماه در تهران برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها