{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مریم مجد به هنرام‌روز گفت

هفته‌هنرتیر و آرت فرتیر همزمان برگزار می‌شود

هفته‌هنرتیر و آرت فرتیر همزمان برگزار می‌شود
کدخبر : 1335

روزهای آغازین زمستان سال گذشته با برگزاری "هفته هنر تیر" همراه بود. امسال اما خبری از برگزاری این رویداد نبود. مدیر "تیر آرت" در این باره می‌گوید، برگزاری "هفته هنر تیر" به تیر ماه و همزمان با برگزاری "آرت فر تیر" موکول شد.

هنر‌ام‌روز-مه‌سیما شکریان: اولین برنامه هفتگی "تیر آرت"، با افتتاحیه‌ها، نمایش آثار هنری در اماکن عمومی و مجموعه‌ نشست‌هایی به‌طول یک هفته، گالری‌های شرکت‌کننده، هنرمندان و عموم مردم را گرد هم آورد، تا فرصتی برای گفت وگو و ارجاع بین هنر و زندگی روزمره خلق کند. این رویداد سال گذشته در تاریخ 14 تا 21 دی برگزار شد. امسال اما با نزدیک شدن به تاریخ هفته هنر تیر آرت خبری از برگزاری آن نبود.

خانم "مریم مجد" مدیر "تیر آرت" در این باره به هنرا‌مروز گفت:

"بنا به دلایل متعدد برگزاری هفته هنر تیر به تیرماه موکول شد و به این معنی نیست که هفته هنر تیر امسال برگزار نمی‌شود، فقط تاریخ آن تغییر کرده‌است و مدت زمان برگزاری آن هم به جای یک هفته، دو هفته خواهد بود. در طول دو هفته‌ای که هفته هنر برقرار است، 4 روز هم آرت فر برگزار خواهد شد. در اصل این تغییر زمان هم به خاطر شرایط اجتماعی سخت در حال حاضر بود و هم تیم تیرآرت احتیاج به زمان برای برنامه ریزی بهتر این رویداد داشت. ضمن اینکه معمولا در همه جای دنیا عرف است که آرت فر در هفته هنر و همزمان با آن برگزار می‌شود و ما هم ترجیح دادیم تا هفته هنر تیر و آرت فر تیر را همزمان برگزار کنیم. اتفاق جالبی که افتاده است، این است که متوجه شدیم خیلی‌ها منتظر این رویداد بودند و برای ما جای خوشحالی دارد که هفته هنر تیر چنین تاثیری در سطح شهر گذاشته بود و مخاطبان منتظر این رویداد بودند."  

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها