{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فراخوان دو طراح چینی برای برگزاری نمایشگاه

پوسترهایی برای دعوت به امید در روزهای مبارزه با کرونا

 پوسترهایی برای دعوت به امید در روزهای مبارزه با کرونا
کدخبر : 1751

دو هنرمند طراح پوستر چینی هوهانگ و پنگ ژانگ فراخوانی برای نمایشگاه پوستر در مارچ 2020 با موضوع مبارزه با ویروس کرونا و تحت عنوان (BREATH • SYMBIOSIS) منتشر کردند. در این فراخوان از هنرمندان طراح پوستر کشورهای مختلف دعوت شده تا با موضوع مبارزه با کرونا و امیدواری انسانها پوستر طراحی کنند. هنرمندان ایرانی نیز به این فراخوان عوت شده‌اند.

هنر‌ام‌روز-مه‌سیما شکریان: با رشد روز افزون اپیدمی ویروس کرونا و درگیری  کشورهای بیشتر با این ویروس هنرمندان از رشته‌های مختلف دست به اقدامات مختلفی برای اطلاع رسانی نسبت به این موضوع زده‌اند. پوستر‌ها به دلیل قابلیت بالا در انتقال اطلاعات به صورت خلاصه و با جذابیت تصویری یکی از ابزارهای اطلاع رسانی موثر برای اتفاقات اجتماعی و تبلیغاتی مختلف هستند. در این راستا فراخوان‌هایی برای طراحی پوستر با موضوع اطلاع رسانی درباره بیماری کرونا و امیدواری انسان‌ها در مبارزه با این بیماری منتشر شده‌است.

 شروین حسینی گرافیست ایرانی نیز با انتشار پوستری که  برای جشنواره BREATH • SYMBIOSIS- طراحی کرده،  در اینستاگرامش از حضور پوسترش در این جشنواره خبر داده‌ است. او در پوستری که برای این فراخون طراحی کرده‌است، جمله ما قوی تر هستیم را به زبان‌های مختلف نوشته است و مردم را به آرامش و امیدواری دعوت کرده‌است.

unnamed (1)

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها