{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

موزه‌های چین و کره جنوبی بازگشایی می‌شوند

موزه‌های چین و کره جنوبی بازگشایی می‌شوند
کدخبر : 1785
مترجم: مه سیما شکریان

این روزها خبر قرنطینه و تعطیلی موزه‌ها از آمریکا و اروپا به گوش می‌رسد، اما چین و کره جنوبی با پشت سرگذاشتن تقریبی بحران شیوع ویروس کرونا کم کم به روند عادی بازمی‌گردند و موزه‌ها و گالری‌هایشان بازگشایی می‌شود.

به گزارش هنرام‌روز و به نقل از آرت نت نیوز، بیش از 10 گالری و موزه در شانگهای مثل  موزه هنر شانگهای، موزه هنر چین و ... بازگشایی شدند. این موزه‌ها از اواخر ماه ژانویه به طور ناگهانی تعطیل شدند.

اما برای ورود به موزه‌ها اقداماتی بهداشتی در نظر گرفته شده‌است. بازدید کنندگان باید پیش از ورود کد سلامتی خود را ارائه دهند.

حداکثر افراد بازدیدکننده از این موزه در هر روز 2000 نفر یا 300 نفر در هر نوبت تعیین شده است. تب بازدیدکنندگان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و هیچ یک از بازیدکنندگان نمی‌توانند بیش از 2  ساعت در موزه حضور داشته باشند.

در موزه‌ای دیگر تعداد بازدیدکنندگان در روز 500 نفر است و ورود به موزه باید با رزور قبلی صورت گیرد. همچنین در هر طبقه اتاق قرنطینه اضطراری در صورت  لزوم آماده شده‌است.

در کره جنوبی هم  قرار است موزه ملی هنرهای مدرن و معاصر سئول در تاریخ 23 مارس بازگشایی شود ، اما سایر موزه های پایتخت مانند موزه هنر سئول و موزه هنر لیم همچنان بسته هستند.

خبرها حاکی از آن است که اوج همه گیری بیماری کرونا در چین و کره جنوبی گذشته و تعداد مبتلایان رو به کاهش است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها