{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اهدای کتاب برای فروش آنلاین و کمک به هنرمندان

اهدای کتاب برای فروش آنلاین و کمک به هنرمندان
کدخبر : 1832

گالرى طراحان آزاد و انجمن نقاشان با همکارى ناشران و هنرمندان ١٨٠٠ جلد کتاب جمع آورى کردند تا سرمایه اى براى اعطاى وام به هنرمندان عضو انجمن نقاشان، به دست آورند. این کتاب ها به صورت آنلاین و با سى درصد تخفیف به فروش خواهد رسید. ناشران و هنرمندان براى همکارى با این پروژه کتاب اهدا کرده اند.

هنرام‌روز-مه‌سیما شکریان: رزیتا شرف جهان هنرمند و مدیر گالری طراحان آزاد از همکاری‌اش با انجمن نقاشان و تعدادی از ناشران و گالری‌ها و هنرمندان، برای حمایت از هنرمندان نقاشی که درروزهای قرنطینه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند خبر داد. انجمن نقاشان در راستای درخواست هنرمندان، قصد دارد که به اعضای انجمن وام‌هایی را پرداخت کند، اما برای تامین مبلغ این وام‌ها سرمایه‌ای ندارد.

در این راستا نشر نظر، نشر ثالث، انتشارات نگاه، بنیاد لاجوردی، نشر اتفاق، گالری دستان، گالری ویستا، بنیاد پژمان، گالری آریا، نشر چشمه، حرفه هنرمند، نشر هنر ایران، موسسه فرهنگی چارسو، گالری هما، نشر قایق کاغذی، موسسه 0098، انتشارات جیحون، سرزمین اهورایی، مجله پشت بام، مجله تندیس و ... و هنرمندانی مثل صادق تیرافکن، حسین محجوبی، امیر سقراطی، علی اکبر صادقی، قاسم روبین، فرشید ملکی و مریم زندی کتاب‌هایی را به انجمن نقاشان اهدا کردند تا انجمن با فروش این کتاب‌ها مبلغی برای پرداخت وام به هنرمندان نقاش را جمع آوری کند. تا کنون 1800 جلد کتاب جمع‌آوری شده و با 30 درصد تخفیف به فروش خواهند رسید. این پروژه هنوز به طور کامل رونمایی نشده‌است اما چند روز آینده در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.  

همچنین الهه جواهری مدیر گالری الهه و رییس انجن صنفی گالری داران از ارسال نامه‌هایی به مدیر کل تجسمی وزارت ارشاد و طرح مشکلات جامعه تجسمی در این نامه‌ها خبر داد. این انجمن صنفی درخواست بودجه حمایتی برای هنرمندان تجسمی را در این نامه مطرح کرده‌است، اما تاکنون پاسخی از سوی این نهاد برای نامه انجمن گالری داران صادر نشده‌است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها