{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اردیبهشتِ بدون افتتاحیه

اردیبهشتِ بدون افتتاحیه
کدخبر : 1851

پیش نگاه تقویم ادبی و هنری شهر تهران است و از آذر ماه سال 92 رویدادهای فرهنگی و تجسمی تهران مثل افتتاحیه گالری‌ها را اطلاع رسانی می‌کند. پیش نگاه هم به صورت آنلاین و هم با نسخه چاپی برای مخاطبان قابل دسترسی است. اردیبهشت ماه 99 پیش نگاه چاپ نشد، چرا که رویداد حضوری در فضای تجسمی برگزار نمی‌شود و علاقه مندان در خانه و به صورت مجازی اتفاقات هنری را دنبال می‌کنند.

به گزارش هنر ام‌روز پیش نگاه اردیبهشت 99 با یادداشتی از مژگان قدوسی و به صورت مجازی منتشر شد:

"امسال شماره اردیبهشت پیش نگاه چاپ نشد . 

پس از شش سال فعالیت ماهانه در فضای تجسمی و هنرمندان و گالری داران و فعالین این حوزه بودن درکنار شما به شور و هیجان انتهای هر ماه و انتظار برای انتشار پیش نگاه و اشتیاق هنردوستان در تورق آن خو کرده ایم . اما امسال بهار عجیبی را در کنار هم تجربه کردیم . پیش نگاه در بهترین ماه بهاری برای این لذت بردنها از آثار هنرمندان به چاپ نرسید . در فضای سخت روزهایتان شریک شدیم و تلاش کردیم با فضای مجازی در کنارتان باشیم . از ابتدای اسفند ماه فضای مجازی پیش نگاه را بصورت رایگان و برای تبلیغ مشاغل هنرمندان در اختیار انها قرار داده و در کنار "پویش فروش کتاب برای هنرمندان" پروژ ه ای از گالری طراحان آزاد و انجمن هنرمندان نقاش بودیم و یاریشان کردیم . همچنین در فراخوان فروش اثار برای گروه "حامیان " مشارکت کرده و در این مدت به معرفی هنرمندان و گالری هایی که در کتاب سال ما بودند پرداختیم.
 
در کنار شما و همراه با شما در خانه ماندیم و مانند شما برای پایان  سالهای سختی که بر فرهنگ و هنر این ملک میگذرد در آرزوی روزهای بهتر هستیم .
مژگان قدوسی"
 
 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها