{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پیشنهاد گالری گردی مجازی و غیر مجازی

پیشنهاد گالری گردی مجازی و غیر مجازی
کدخبر : 1883

در این هفته گالری‌ها میزبان نمایشگاه‌های مجازی هستند و بازدید از نمایشگاه‌های گالری‌هایی که فعالیت حضوریشان را از سر گرفتند، با تعیین وقت قبلی و رعایت اصول بهداشتی قابل امکان پذیر است.

هنر‌ام‌روز: جهت دسترسی به نمایشگاه مجازی روی عنوان هر گالری کلیک کنید.

گالری ای جی

 گالری ای جی پس از اعلام فراخوان عکاسی "زندگی با کرونا" هم اکنون عکس‌های رسیده به این فراخوان را در نشانی @AgExperiment به نمایش گذاشته است.

گالری امکان

گالری امکان فعالیت مجدد خود را با ادامه‌ نمایش عکس‌های نوشین شفیعی از روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز کرد. نمایشگاه "زهوار" تا ۹ خردادماه ادامه دارد و علاقه‌مندان با همراه داشتن ماسک و رعایت فاصله‌ اجتماعی می‌توانند روزهای فرد و جمعه‌ها ساعت ۱۸ تا ۲۱ به گالری امکان در خیابان مطهری، خیابان فجر (جم)، خیابان غفاری، پلاک ۵۱، طبقه اول مراجعه کنند.

گالری دلگشا

نمایشگاه  گروهی "بهار می آید با سایه هایش" با آثاری از نیاز باباتبار، مصطفی سرابی، سهیل مختار، پورنگ پیرعطایی، هایده ایازی، صدرا میرشریفی، سارا احمدی، غزال خطیبی و مرجان سعیدی در دلگشا برپاست. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از آثار این نمایشگاه به وب‌سایت گالری به نشانی www.delgoshagallery.com  یا با وقت قبلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی به گالری مراجعه کنند.

گالری طراحان آزاد

 هشتمین رویداد شب‌تاب با هدف جمع‌آوری دیه دولتی برای یکی از کودکان زیر هجده‌سال و نجات او از اعدام با همکاری گالری طراحان آزاد و آرتیبیشن برگزار می‌شود. آثار این نمایشگاه با کمک هنرمندان خیر جمع‌آوری شده تا خریداران و دوست‌داران هنر علاوه بر خرید و سرمایه‌گذاری در هنر در این راه نیک همراه شوند. "شب‌تاب 8" از تاریخ یکم خردادماه به مدت هشت روز در سایت آرتیبیشن و در لینک bit.ly/Shabtab-8 افتتاح می‌شود تا علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش و حرکت اجتماعی-فرهنگی ‌بتوانند در این حرکت جمعی سهیم شوند.

گالری گلستان

 نمایشگاه مجازی آثار قرنطینه ابراهیم حقیقی از اول خرداد تا اول تیر در سایت این گالری برپاست.

هنرآگه

سایت "هنرآگه" در نظر دارد با ایجاد امکان نمایشگاه آنلاین، در جهت معرفی، نمایش و رونق بخشی اقتصاد آثار هنری اقدام کند. هم اکنون مجموعه ای از عکسهای کتایون افروز در نشانی www.honaragah.com به نمایش درآمده است.

گالری ویستا

نمایش و فروش آنلاین منتخبی از آثار عرفان شهیاد تا 6 خرداد در اینستاگرام گالری ویستا به نشانی vistaartgallery  برپاست.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها