{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تعداد بازدیدکنندگان لوور 70 درصد افت می‌کند

تعداد بازدیدکنندگان لوور 70 درصد افت می‌کند
کدخبر : 1888
خبرنگار:

بعد از ماه‌ها تعطیلی موزه لوور پاریس در تاریخ 6 ژوئن بازگشایی خواهد شد. مدیر این موزه می‌گوید احتمالا بازدیدکنندگان موزه 70 درصد افت خواهد داشت و شرایط تا 2023 به حالت عادی بازنمی‌گردد.

هنرام‌روز: ژان لوک مارتینز می‌گوید حدود 75 درصد از بلیت‌های این موزه توسط گردشگران خارجی تهیه می‌شد و حالا با وجود محدودیت سفرها مشخص نیست چند گردشگر در این تابستان به پاریس بیایند. همچنین درب‌های ورودی این موزه بسته هستند و بازدیدکنندگان تنها اجازه ورود از درب زیر هرم شیشه‌ای را دارند.

در ادامه او می‌گوید قوانین سخت‌گیرانه‌ای برای بازدید از موزه با ماسک و دستکش و رعایت نکات بهداشتی در نطر گرفته شده که همین قوانین بازدید چندساعته را برای مخاطبان سخت می‌کند و تقریبا درهای 30 درصد از فضای موزه‌ هم بسته خواهد بود. گفته می‌شود موزه لوور بعد از حادثه 11 سپتامبر نیز شاهد افت 40 درصدی تعداد بازدیدکنندگان بوده‌است.

مدیر این موزه هیچ آماری از ضرر مالی که با این وجود برای موزه پیش می‌آید را منتشر نکرد. در بین موزه‌ها تنها موزه متروپولیتن نیویورک آماری را منتشر کرد که در آن به ضرر مالی گسترده این موزه در پی شیوع ویروس کرونا اشاره شده‌است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها