{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جشنواره موسیقی مونترکس لغو شد

جشنواره موسیقی مونترکس لغو شد
کدخبر : 1896
خبرنگار:

با وجود لغو جشنواره موسیقی جاز مونترکس سوییس به دلیل شیوع کرونا که قرار بود اوایل تابستان برگزار شود، پوسترهای این رویداد طراحی و منتشر شدند. این اولین بار است که این جشنواره لغو می‌شود.

هنرام‌روز: جشنواره موسیقی جاز مونترکس بعد از جشنواره بین المللی جاز مونترال، دومین جشنواره سالیانه جاز در دنیاست. این جشنواره موسیقی هر سال اوایل جولای در مونترو ( سوئیس) در کنار رودخانه جنووا شرولین برگزار می شود. این جشنواره موسیقی جاز را  کلاودنوبز در سال 1967 بنیان نهاد و این روزها هنرمندانی از هر سبک موسیقی را معرفی می کند اما موسیقی جاز به عنوان بخشی مهم از آن همچنان باقی مانده است.  مونترکس در حدود دو هفته طول می کشد و بیش از 200000 نفر مخاطب دارد. هنرمندان و گروه هایی مثل ماریان فیتفول، لد زیپلین، پینک فلوید، فرانک زاپا، دیپ پرپل، کند هیت و بسیاری دیگردر این جشنواره شرکت داشته‌اند.

این جشنواره در تمامی دوره‌ها از هنرمندان تجسمی برای طراحی پوستر دعوت می‌کرد و در سال 1986 نیز اندری وارهول برای این رویداد پوستری را طراحی کرد. 

046520e03da058f8cdf22bffb1e272d4

بعد از سال 1967 این اولین بار است که جشنواره برگزار نمی‌شود اما طبق روال هر دوره هنرمندان تجسمی پوسترهایی را برای این رویداد لغو شده و با توجه به شرایط کنونی طراحی کرده‌اند. 

 

MJF20-Silent-Shores-Affiches-FrancBord-Malika-Favre

MJF20-Silent-Shores-Affiches-FrancBord-Oscar-Oiwa

MJF20-Silent-Shores-Affiches-FrancBord-Roger-Bornand

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها