{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

طرفداران برده‌داری در بین امضا کنندگان سند استقلال

طرفداران برده‌داری در بین امضا کنندگان سند استقلال
کدخبر : 1907
خبرنگار:

آلن پارسا مستندساز و تاریخ‌نگار، روی صورت برده‌دارانی که در نقاشی«اعلامیه استقلال» اثر جان‌ترامبل حضور دارند را با نقاط قرمزپوشانده‌است. این تصویر نشان می‌دهد از۴۷ مرد حاضر در این نقاشی۳۴ نفر برده‌دار بودند.‬

هنرام‌روز: ‫این در حالی است که امضا کنندگان سند در حالی که به دنبال آزادی امریکا از استعمار انگلیس بودند، خودشان باعث شدند افراد زیادی تمام عمرشان را بدون یک لحظه آزادی و در بردگی سپری کنند. ‬آلن پارسا در این باره به سایت هایپرآلرجیک گفته: "این مردان خوشحال از پیروزی که در مقابل استبداد جورج سوم به دست آوردند، اصلا به استبداد و رنجی که بسیار بزرگتر از پرداخت مالیات بریتانیا در قرن 18 بود ، فکر نمی‌کردند." 

توماس جفرسون که جزو شخصیت‌های اصلی تنظیم کننده نامه استقلال بود، حدود 600 برده‌داشت که تنها ده نفر از آنان را آزاد کرد و بقیه را به عنوان ارثیه به دخترش داد. 

اما جان آدامز شخصی بود که برده‌ها را آزاد کرد. آلن پارسا می‌گوید بعد از این به جای مجسمه‌هایی که نمادی از برده بودند، می‌توان مجسمه افرادی را نصب کرد برای آزادی بردگان اقدام کردند. ‫آلن پارسا در کلاژ دیگری صورت مردانی که برده‌ها را آزاد کردند را با دایره‌های زرد پوشانده‌است.‬

IMG_2890

نقاشی امضای سند استقلال اثر جان ترامبل امضای سند تاریخی استقلال امریکا از استعمار انگلیس در سال ۱۷۷۶ را نشان می‌دهدو در سال ۱۸۱۹ خلق شده‌است. این نقاشی در ساختمان کنکره امریکا نگهداری می‌شود و پشت اسکناس ۲ دلاری نیز چاپ شده‌است.

Declaration-of-Independence-canvas-rotunda-John-Trumbull-July-4-1776

two_dollar_bill

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها