{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آژانس حمل و نقل عمومی لندن مایل است بنکسی برای خلق اثر بازگردد

آژانس حمل و نقل عمومی لندن مایل است بنکسی برای خلق اثر بازگردد
کدخبر : 1930
خبرنگار:

هفته گذشته بنکسی نقاش خیابانی با خلق اثاری گرافیتی در مترو لندن مردم را به استفاده از ماسک در فضاهای عمومی دعوت کرد. اما این آثار هنگام نظافت مترو پاک شدند. مامور نظافت مترو از ارزش این اثر خبر نداشت.

هنر‌ا‌مروز:  بنکسی در ویدئویی که در اینستاگرام شخصی‌اش منتشر کرد  درحالی که لباس ماموران ضدعفونی‌کننده را به تن داشت وارد مترو لندن شد و تصاویری از موش‌هایی که از ماسک به عنوان چتر نجات استفاده می‌کنند، عطسه می‌کنند یا مایع ضدعفونی ‌کننده در دست دارند را بر روی دیوارهای داخلی مترو نقاشی کرد.

61681890در پی انتشار ویدئوی بنکسی مردم برای دیدن نقاشی او به مترو رفتند چرا که بنکسی هنرمندی مرموز و شناخته شده است و مدتی است که آثارش در حراجی‌ها نیز به قیمت بالا به فروش می‌رسند.

اما متاسفانه آثار گرافیتی بنکسی در مترو در پی ضدعفونی و نظافت ماموران نظافت قطارهای شهری لندن پاک شدند، چرا که مامورنظافت از ارزش این اثر و خالقش شناختی نداشت.

شرکت حمل و نقل عمومی لندن در پی این اتفاق در خبری تمایلش به بازگشت بنکسی برای خلق اثری دیگر در محل حمل و نقل عمومیلندن را اعلام کرد. البته پیش بینی می‌شود برای خلق این اثر محلی خاص در نظر گرفته‌شود و هنوز مشخص نیست که بنکسی این درخواست را قبول کند یا خیر.

61681889

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها