{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ادعاهایی تازه درباره هویت بنکسی، مرموزترین نقاش دنیا

ادعاهایی تازه درباره هویت بنکسی، مرموزترین نقاش دنیا
کدخبر : 2047
خبرنگار:

«نیل بوشانان» مجری سابق برنامه Art Attack شایعات درباره اینکه وی در واقع «بنکسی»، هنرمند رازآلود بریتانیایی است را رد کرده است.

هنرام‌روز: این شایعات که اخیراً در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده، ادعا دارند که آثار هنری بنکسی در مکان‌هایی ظاهر می‌شوند که بوشانان در آنجا موسیقی اجرا کرده است. بوشانان بین سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۷ مجری برنامه تلویزیونی Art Attack بود و به یک چهره محبوب در میان بریتانیایی‌ها تبدیل شد.

طرفداران این برنامه تلویزیونی از اینکه شنیدند مجری هنرمند آن ها همان بنکسی است بسیار خوشحال شدند اما وقتی بوشانان این ادعاها را تکذیب کرد امیدهای آنان رنگ باخت.

به نوشته روزیاتو، در وبسایت آقای بوشانان در این باره چنین نوشته شده است: نیل بوشانان، بنکسی نیست. ما در طی روزهای آخر هفته جاری مورد سوالات بسیاری در مورد شایعات اخیر شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته‌ایم. متاسفانه این وبسایت این زیرساخت را ندارد که به تمام این سوال‌ها به صورت جداگانه پاسخ دهد، با این وجود ما تایید می‌کنیم که این شایعات صحت ندارند.

بنکسی آخرین بار با خلق آثار هنری در یک واگن مترو در لندن خبرساز شد، آثاری که دارای پیام‌هایی در مورد شیوع ویروس کرونا بود و بعد از مدتی توسط خدمات مترو پاک شدند. این هنرمند مجهول الهویه با پوشیدن لباس‌های محافظتی و یک اسپری کوله پشتی تصاویری از موش‌ها را روی دیواره‌های واگن مترو لندن خلق کرد که در آن‌ها موش‌ها در حال عطسه کردن بوده، ماسک زده یا محلول های ضدعفونی کننده در دست داشتند. 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها