{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

تعدیل نیروهای موزه ویکتوریا و آلبرت در پی خسارت‌های ناشی از ویروس کرونا

تعدیل نیروهای موزه ویکتوریا و آلبرت در پی خسارت‌های ناشی از ویروس کرونا
کدخبر : 2114
خبرنگار:

موزه ویکتوریا و آلبرت در لندن اعلام کرده است که در حال تصمیم‌گیری برای تعدیل ۱۰٪ از نیروی کار موزه است. پیشنهاد تعدیل نیرو برای ۱۰۳ موقعیت شغلی در این موزه است. این تعدیل‌ها بخشی از برنامه‌های مربوط به جبران خسارات مالی ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا است.

هنرام‌روز: تریسترام هانت، مدیر موزه در بیانیه‌ای گفت: اقدامات لازم برای بقای موزه و آماده شدن برای سال‌های چالش برانگیز لازم است. این موسسه باید سالانه ۱۰ میلیون پوند پس‌انداز کند. 

 پیشنهادهای جبران خسارات ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا، شامل تعدیل ۱۰٪ از تعداد کارکنان  موزه است. تصمیم نهایی با اتمام مشاوره اتخاذ خواهد شد.

سخنگوی موزه گفت: سقوط گردشگری و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی باعث کسری درآمد موزه از طریق فروش بلیط و خرده فروشی شده است. موزه در بدترین وضعیت مالی خود قرار دارد. ما شاهد کاهش ۷۰ درصدی درآمد خود در کنار کاهش ۸۵ درصدی آمار بازدیدکنندگان هستیم.

موزه ویکتوریا و آلبرت به حمایت اضطراری از سوی دولت نیاز دارد، اما متأسفانه این حمایت هم فقط ما را برای این سال حمایت می کند و نه فراتر از مارس ۲۰۲۱.

این موزه اعلام کرده برای کاهش تاثیر ویروس کرونا، اقداماتی مانند لغو پاداش کارکنان و کاهش ساعات کار انجام داده است و گزینه تعدیل داوطلبانه برای همه کارمندان موزه نیز وجود دارد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها