{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مارینا امبرامویچ مردم را دعوت می‌کند که درختان را در آغوش بگیرند و اتفاقات تلخ سال ۲۰۲۰ را فراموش کنند

مارینا امبرامویچ مردم را دعوت می‌کند که درختان را در آغوش بگیرند و اتفاقات تلخ سال ۲۰۲۰ را فراموش کنند
کدخبر : 2328
خبرنگار:

گفت‌و‌گو با درختان اخرین تمرین از تمرینات مارینا ابراموویچ است. او قرار است به زودی در یک برنامه ۵ ساعته تلویزیونی هنر اجرا را اموزش دهد و از روش‌های شخصی خود برای رسیدن تمرکز و ارامش بگوید.

هنرام‌روز: او می‌گوید درختان هوش و احساس دارند و شنودگانی ساکت هستند. می‌توانید با ان‌ها صحبت کنید و در اغوششان بگیرید و خود را از حس ناامیدی رها کنید. او این کار را از سال‌ها پیش و زمانی که در جنگل‌های آمازون بود انجام می‌دهد.

دستورالعمل‌های ابراموویچ برای ارتباط با درخت:

درختی که دوست دارید را انتخاب کنید. مهم است که واقعا آن را دوست داشته باشید. نیازی نیست این انتخاب شما به دلیل زیبایی درخت باشد. ممکن است که شما یک درخت خاص را به خاطر پوستش یا فرم برگ‌هایش انتخاب کنید و با ان ارتباطی عاطفی برقرار کنید. 

درخت را بلافاصله در آغوش نگیرید و اول انرژی ان را احساس کنید. حالا زمان رسیده که با قلب خود و حداقل ۱۵ دقیقه با درخت سخن بگویید. 

برای اکثرتان شاید این اولین بار است که با یک درخت درد و دل می‌کند و ان را در اغپش می‌گیرد و این تجربه احتمالا مانند سفر به دنیای ناشناخته‌ها است. بنابراین از روند معمول و امن خود خارج شوید و کاری متفاوت انجام دهید. 

او در ادامه می‌گوید امیدوار است این برنامه باعث شود تا مردم به پارک بروند و با درخت‌ها ارتباط بگیرند. او می‌گوید این یکی از روش‌های بهبود برای این روزهای ماست و راهی برای دریافت انرژی درخت و طبیعت و شفای درونی است. این باعث می‌شود که نکات ناراحت کننده در زندگی شما جذب درخت شود و از احساسات بد رهایی پیدا کنید و احساس خوشبختی کنید. 

او می‌گوید این یک پیام برای همه افراد است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها