{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رقابت شبکه های سیما با مجریان نامدار/ از مهران مدیری تا احسان علیخانی و علی ضیاء/ برنده سال تحویل کیست؟

رقابت شبکه های سیما با مجریان نامدار/ از مهران مدیری تا احسان علیخانی و علی ضیاء/ برنده سال تحویل کیست؟
کدخبر : 2792

شبکه های سیما در رقابت برای جذب مخاطب مطرح ترین مجریان تلویزیون را در ویژه برنامه سال تحویل به آنتن می آورند.

به گزارش هنر ام‌روز، مهران مدیری، احسان علیخانی ، علی ضیا ، محمد سلوکی و نجمه جودکی  چهره هایی که تلاش دارند با اجرایشان بیننده ها را محسور کنند.

علی ضیاء با «فرمول یک» می آید

علی ضیاء همچنان محبوب ترین مجری شبکه یک است که چند سالی است ویژه برنامه تحویل سال را برعهده دارد. «فرمول یک» برنامه ای گفت و گو محور که در طول سال روی آنتن می رود و با دعوت از میهمانان مختلف تلاش می کند، مخاطبانی از طیف های مختلف را جذب کند.

ویژه برنامه نوروزی «فرمول یک» علاوه بر دعوت از هنرمندان سینما ، تلویزیون ، موسیقی و ورزشکاران بنا دارد، آیتم های نمایشی مختلفی را هم برای پخش ، روی آنتن بفرستد.

«فرمول ۱۴۰۰» یکی از آیتم‌های نوستالژیک این ویژه برنامه است که در آن خوانندگانی چون مجید اخشابی ، فریدون آسرایی ، امیر تاجیک و حمید حامی آهنگ‌های قدیمی شان را در فضایی بازسازی شده خوانده اند. همچنین «فرمول کمدی» که یکی از آیتم‌های محبوب سری جدید «فرمول یک» به حساب می‌آمد ، در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌های مطرح روی آنتن شبکه یک می‌رود.

این ویژه‌برنامه با اجرای علی ضیا در سه قسمت ، شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند در ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعت ٩ صبح بصورت زنده پخش خواهد شد.

 «صبح فروردین»  با محمد سلوکی و نجمه جودکی 

شبکه دو سیما همزمان با تحویلِ سال نو برنامه «صبح فروردین» را  با اجرای محمد سلوکی و نجمه جودکی روی آنتن می برد. این برنامه از ساعت ١٠ تا ١۶ روز شنبه ۳۰ اسفند با دعوت از چهره های مختلف هنری ، فرهنگی ، ورزشی ، اجتماعی ، خانواده کادر درمان و شهدای مدافع سلامت به استقبال سال جدید می رود. 

 «صبح فروردین» به تهیه کنندگی  امیرحسین آذر پخش می شود.

«عصر جدید»؛ مهمترین گزینه شبکه سه

شبکه سه با اعلام نتایج نهایی مسابقه استعدادیابی «عصر جدید» تلاش می کند تا سالی به یاد ماندنی را برای بینندگانش رقم زند. در این برنامه که با اجرای احسان علیخانی ،همراه می شود آریا عظیمی نژاد، امین حیایی، سید بشیر حسینی و رویا نونهالی به عنوان داور فینال حضور دارند.

مهران مدیری در آخرین «دورهمی» میزبان علیخانی  می شود

احسان علیخانی به عنوان یکی از محبوب ترین مجریان تلویزیون با حضور در آخرین «دورهمی» مقابل مهران مدیری می نشیند تا این بار برخلاف همیشه پاسخگو باشد .این برنامه شنبه ٣٠ اسفندماه و پس از تحویل سال از شبکه نسیم پخش می شود و پیش بینی می شود یکی از پربیننده ترین برنامه های اخیر «دورهمی» شود.

به نظر می رسد در نبود رقیبی برای تلویزیون، شبکه های سیما تلاش دارند تا با استفاده از چهره های در اختیار رقابتی در میان خود به راه اندازند. باید دید اولین صبح بهار برنده کدامیک از کانال های تلویزیون است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها