{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فریده سپاه منصور: از بازی در سریال «نون. خ» راضی ام/راه برای فیلمنامه نویسان خانم همواره باز است!

فریده سپاه منصور:
از بازی در سریال «نون. خ» راضی ام/راه برای فیلمنامه نویسان خانم همواره باز است!
کدخبر : 3078

فریده سپاه منصور بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت حرفه ای و هنری اش با برنا به گفت و گو پرداخت که در ذیل از نظر می گذرانید.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، فریده سپاه منصور در خصوص اینکه سال 99 را به لحاظ حرفه ای چطور پشت سر گذاشته است و شکل و شمایل کیفیتی کار در سال پشت سر گذاشته شده چگونه بوده است؟ به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: سال 99 در حوزه تئاتر فعالیت کردم و با دو کارگردان به نام های مسعود کرامتی و جلال دهقانی اشکذری دو اثر متفاوت را بازی کردم. بعد از آن هم ویروس کرونا وارد جامعه شد و خانه نشین شده ام و فعلا سر هیچ کاری نرفته ام.

او در این باره که چه پیش بینی در حرفه خود برای سال آینده دارد و اینکه چه وضعیتی خواهد داشت بیان کرد: با توجه به اینکه پیشنهاد های زیادی برای بازی در فیلم و سریال ها دارم به گمانم سال آینده بسیار پر بار خواهد بود.

این بازیگر در این باره که کرونا علاوه بر ضرر زدن وجه مثبتی هم داشته است یا خیر خاطرنشان کرد: به نظر من تنها وجه مثبت آن این است که مردم دست به دست هم داده اند و تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده اند.

او در خصوص این سوال که آیا ما در 8 سال اخیر به لحاظ جایگاه هنری نسبت به قبل رشد مثبتی داشته ایم یا خیر بیان کرد: در طول این چند سال اخیر اتباع خارجی که به ایران سفر می کنند از پیشرفت تئاتر سخن می گویند که این مایه افتخار است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها