{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلایه‌های بهنوش بختیاری از گرانی

گلایه‌های بهنوش بختیاری از گرانی
کدخبر : 3293

بهنوش بختیاری به خشمگین بودن مردم حق داد و گفت: "مسئله اصلی مردم، مسئله اقتصادی است. با ۳ الی ۴ میلیون تومان در ماه نمی‌شود تکان خورد! به این ترتیب این اتفاق روی مردم تاثیر می‌گذارد."

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایرن آرت، بهنوش بختیاری بازیگر سرشناس کشورمان در یک مصاحبه ویدئویی در گفتگویی به ویروس کرونا، سینما و مسائل داخلی کشور پرداخت که در ادامه مطلب آن‌ها را می‌بینیم. مجری در ابتدای برنامه از بهنوش بختیاری می‌پرسد که در ایام کرونا چه کارهایی انجام داده است، او پاسخ می‌دهد: "من از همان روزهای اول روش زندگی با کرونا را یاد گرفتم. و فکر کردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنم. ولی خب خواهرم که دائم در قرنطینه است ویروس را گرفت. من تا الان نگرفتم."

بهنوش بختیاری در پاسخ به سوال تاثیر همه‌گیری کرونا بر سینما و تئاتر گفت: "در ایام کرونا سینما و تئاتر به شدت لطمه خوردند مخصوصا به سینما داران، تهیه کننده‌ها چون مردم می‌ترسند که وارد سالن سینما بشوند."

به گزارش روزیاتو، مجری و بختیاری سپس وارد بحث خشم در بین مردم می‌شوند. بهنوش بختیاری در گفته‌هایش به خشمگین بودن مردم حق داد و گفت:  "مسئله اصلی مردم، مسئله اقتصادی است. با ۳ الی ۴ میلیون تومان در ماه نمی‌شود تکان خورد! به این ترتیب این اتفاق روی مردم تاثیر می‌گذارد."

او در خلال صحبت‌های خود به دست‌های پشت پرده در سینما اشاراتی داشت و گفت او و همسرش به دنبال ارتباطات خاصی نمی‌گردند. او گفت حتی این مسئله نداشتن ارتباطات خاص باعث شده تا پس از عقد قرارداد با بازیگر دیگری تعویض شود. او امیدوار است تا مسائل و لابی‌های در سینما پایان یابد.

مجری در سوالی دیگر از بهنوش بختیاری می‌پرسد: "توقع شما از رئیس‌جمهور آتی بابت بحث فرهنگی چیست؟" که بهنوش بختیاری پاسخ می‌دهد: "من از رئیس جمهور بعدی تقاضا شما جیب ما را نزن! هیچ کاری نمی‌خواهد انجام بدی. تمام! یعنی واقعا هر چه که گفتیم نشد." او ادامه می‌دهد: "در هر شرایطی مردم باید در جایگاه خوبی باشند. از حداقل امکانات زندگی بهره‌مند باشند. در اجاره خانه خود نمانند. من خیلی‌ها را دیده‌ام که همزمان در ۲ جا کار می‌کنند و باز هم از مخارج زندگی برنمی‌آیند. نمونه یکی از این افراد برادر خودم یک زمانی در بازار آزاد کار می‌کرد. اما در دوره‌ای مجبور شد در اسنپ کار کند."

بعد از همه این‌ها مجری برنامه بحث جدیدی را باز کرد. او در مورد سکانسی از یک برنامه شبکه سلامت که در آن به مسئله عادت ماهانه زنان مطرح شد، صحبت کرد و بهنوش بختیاری ادامه داد: "آقای پرکار کارگردان آن برنامه به عادی‌ترین مسئله زنان پرداخته که همیشه راجع به آن سکوت شده است. هنوز که ما به مغازه می‌رویم نوار بهداشتی را در پاکت سیاه به دست مشتری می‌رسانند. چرا؟ این یک مسئله بسیار عادی است و پدیده طبیعی در خانم‌هاست. آقایان باید خانم‌ها را چه در مورد همسرانشان چه در محیط کار درک کنند. در کل خانم‌ها ۳ روز سخت دارند در ماه که اگر در محیط کار بقیه همکاران از این قضیه خبردار شوند کمتر به آن خانم فشار می‌آورند."

او ادامه می‌دهد: "طرح و بحث در مورد این موضوع اصلا بی‌حیایی نیست. من حتی فکر می‌کنم مسائل جنسی مانند راه‌های پیشگیری از بارداری را باید در برای نوجوان‌ها در تلویزیون ایران توضیح داده شود. با این کار بیماری ایدز، HPV، زگیل‌های تناسلی و بقیه بیماری‌های مقاربتی کمتر می‌شود."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها