{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

وضعیت مالی رابرت دنیرو تحت تاثیر کرونا نامساعد شده است

وضعیت  مالی رابرت دنیرو تحت تاثیر کرونا نامساعد شده است
کدخبر : 3442

وکیل رابرت دنیرو: او بخواهد هم نمی‌تواند بازنشسته شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، رابرت دنیرو تحت تأثیر ویروس کرونا زیان مالی را تجربه می‌کند. «پیج سیکس» گزارش می‌دهد که ستاره‌ی فیلم «ایرلندی» این هفته پس از آنکه همسر سابقش درخواست کرده بود محدودیت کارت اعتباری‌اش را از ماهیانه ۵۰ هزار دلار به ۱۰۰ هزار دلار افزایش دهد، از طریق اسکایپ در دادگاه حاضر شده بود. دنیرو اواخر سال ۲۰۱۸ پس از دو دهه از های‌تاور جدا شد و اخیراً کارت اعتباری او را محدود به ۵۰ هزار دلار کرده بود.

وکلای دنیرو ادعا می‌کنند که وضعیت مالی بازیگر تحت تأثیر پاندمی کووید-۱۹ به شدت صدمه دیده و رستوران‌های او به ناچار تعطیل شده‌اند. رستوران سوشی «نبو» از آوریل تا می گذشته ۴.۸۷ میلیون دلار متضرر شده و دنیرو را مجبور کرده از شرکای تجاری‌اش ۵۰۰ هزار دلار قرض بگیرد.

وکیل دنیرو می‌گوید: «اگر امسال ۷.۵ میلیون دلار درآمد داشته باشد خوش‌شانس خواهد بود و درآمد او احتمالاً در سال ۲۰۲۱ به حدود ۲.۵ میلیون دلار خواهد رسید.

وکلا در مورد همسر سابق او می‌گویند: «این آدم‌ها، علی‌رغم درآمد خوب دنیرو، همیشه بیش از درآمدش خرج می‌کرده‌اند بنابراین این پیرمرد ۷۶ ساله حتی اگر می‌خواست نمی‌توانست بازنشسته شود زیرا نمی‌تواند مخارج زندگی‌اش را تأمین کند.»

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها