{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

احتمال پیروزی جانی دپ در پرونده جنجالی افزایش یافت

 احتمال پیروزی جانی دپ در پرونده جنجالی افزایش یافت
کدخبر : 3464

در راستای پرونده‌ی جانی دپ و امبر هرد ویدیویی منتشر شده، که دروغ‌گویی امبر هرد را ثابت می‌کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، بعد از ماه‌های پرحاشیه‌ای برای جانی دپ و امبر هرد و خبرهای اخراج هردو آنها از پروژه‌های مهمی مثل دزدان دریایی کارائیب و آکوامن، حالا وبسایت دیلی میل با انتشار ویدیویی نشان داده که کفه ترازو در این درگیری به سمت دپ سنگینی می کند.

این ویدیو که دوربین روی لباس پلیس‌هایی هست که در محل اقامت دپ و هرد حاضر شده اند، نشان می‌دهد که هرد درباره درگیری بزرگ و به هم ریختن خانه توسط دپ دروغ گفته است. در شکایت هرد از دپ ذکر شده که او در دعوای معروفی که در می 2016 انجام شده و ازدواج 18 ماهه آنها را تمام کرده، دپ تمام آپارتمان را به هم ریخته، لوستر را پایین کشیده و لیوان‌های و شیشه‌های شراب درسرتاسر دیوارها پاشیده و خرد کرده، کاملا آشپزخانه را نابود کرده و موبایلی را هم به سمت هرد پرتاب کرده.
اما دوربین این پلیس‌ها و شهادتشان چیز دیگری می‌گوید، خانه در این تصاویر کاملا سالم است و دو پلیسی که در محل حاضر شده‌اند شهادت داده اند که هیچ اثری از جراحت و ویرانی و یا هرگونه صحنه جرم دیگری مشاهده نکرده اند.
آدام ولمن وکیل دپ اعلام کرده که این تصاویر نشان می‌دهد که تا چه حد صحبت‌های هرد و دوستانش در مورد این پرونده غیرقابل استناد است.

دپ همچنین آماده می‌شود که در دادگاهی در ویرجینیا حاضر شود که در آن شکایتی 50 میلیون دلاری از هرد کرده، این شکایت بعد از این انجام شده که هرد در مقاله‌ای در واشنگتن پست خود را به عنوان یک قربانی خشونت خانگی معرفی کرده بود. در شکایت دپ آمده که مقاله هرد، باعث از بین رفتن اعتبار او در صنعت سینما و ضرر مالی شدید به خاطر از دست دادن نقش کاپیتان جک اسپارو، شده.

در همین حال هم طرفداران دپ در تویتر با ترند کردن هشتگ عدالت برای جانی دپ، خواستار عذرخواهی رسانه‌های رسمی از رفتارشان با دپ و ارائه تصویر منفی از او شده‌اند. حالا با توجه به تعدد دادگاه‌های دپ و هرد، باید دید که کدام یک از داستان‌های این زوج به واقعیت نزدیکتر است.
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها