{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

شبی که مدونا و مایکل جکسون همه را شگفت‌زده کردند

شبی که مدونا و مایکل جکسون همه را شگفت‌زده کردند
کدخبر : 3519

آن‌ها دست در دست هم مقابل دوربین قرار گرفتند و شاید این برای مخاطبان حتی مهم‌تر از اهدای جوایز اصلی اسکار بود. همه به مدونا و مایکل جکسون نگاه می‌کردند. رسانه‌ها هم سردرگم بودند، مجله پیپل تیتر زد: عجیب‌ترین زوج!

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، گرچه مراسم اسکار در اصل بهترین‌های صنعت فیلم را جشن می‌گیرد اما اغلب درباره فیلم‌ها نیست، بلکه لحظاتی که آدم را میخکوب می‌کند، از صندلی بلند می‌کند، یا وقتی نام بهترین فیلم به اشتباه خوانده می‌شود یا بازیگری که می‌گوید "تو واقعا از من خوشت می‌آید" است که تمام توجهه‌ها را به خود جلب می‌کند.

بعد به رژه فرش قرمز می‌رسیم که لحظ‌های تاریخی به یادماندنی خود را دارد: سوفیا لورن و پسرش، ادواردو پونتی، که خود نامزد دریافت جایزه اسکار است، در سال ۱۹۹۳، بیانسه و جی‌زی در سال ۲۰۰۵ و بیورک و لباس قوی‌اش در سال ۲۰۰۱.

با تمام شکوه و جلالی که بسیاری از زوج‌های هالیوودی برای حضور در این مراسم به کار برده‌ و خبرساز شده‌اند اما هنوز همه پشت سایه لحظه‌ای خاص در سال ۱۹۹۱ قرار دارند.

به نوشته ایندیپندنت، در ۲۵ مارس تب بهار سراسر سالن شراین لس آنجلس را فرا گرفته بود. کتی بیتس برای نقش خود در فیلم "بدبختی" برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد و جرمی آیرونز برای بازی در نقش کلاوس فون بولاو در "برگشتن بخت" جایزه بهترین بازیگر مرد را به خانه برد. در بخش بهترین بازیگران مکمل، جو پشی برای حضورش در فیلم "رفقای خوب" جایزه گرفت و ووپی گلدبرگ برای بازی در نقش ادا مایی براون در فیلم "روح"، به عنوان اولین زن سیاه‌پوستی که در ۵۰ سال جایزه بهترین بازیگر مکمل زن را برد، تاریخ‌ساز‌ شد.

اما حتی پیش از اهدای اولین مجسمه جایزه، لحظه‌ای خاص در فرش قرمز این مراسم در فرهنگ عامه تاریخ‌ساز شده بود.

سوپراستار مدونا قرار بود آهنگ "زودتر یا دیرتر" از موسیقی متن فیلم "دیک تریسی را اجرا کند که اتفاقا در همان شب برنده اسکار بهترین موسیقی فیلم شد. او که تازه از تور جهانی "بلندپروازی‌ جسورانه" آمده بود به‌ تنهایی کافی بود تا سیلی از نور فلش دوربین‌ها را به راه اندازد ولی او که هرگز از بالابردن انتظارات نمی‌ترسید تصمیم گرفت با مایکل جکسون، ستاره دیگر دنیای موسیقی پاپ در این مراسم همراهی شود.

مدونا لباسی سراسر سفید مزین به مروارید به طراحی باب مکی برای یادبود مرلین مونرو را به تن کرده بود و ظاهرا جواهراتش که ساخته هری وینستون بود ۲۰ میلیون دلار ارزش داشت. او لبخند به لب روی فرش قرمز از جلوی مطبوعات در حالی عبور کرد که دست در دست پوشیده در دستکش مایکل جکسون داشت و باعث به راه افتادن شایعه‌هایی درباره ارتباط احتمالی این زوج شد.

مایکل+جکسون+و+مدونا (1)

حضور این زوج کنار همدیگر باعث انتشار تیترهای خبری در سراسر جهان شد، از جمله تیتر به‌یادماندنی مجله پیپل که نوشته بود: "عجیب‌ترین زوج".

بعد از این حضور، مدونا داستان اصلی کنار گرفتن این زوج کنار یکدیگر را در مصاحبه‌ای شرح داد.

او گفت: "مایکل به من گفت: "با کی به مراسم خواهی رفت؟" نگاهش کردم و گفتم: "نمی‌دانم؟ می‌خواهی با من بیایی؟" و او گفت: "آره، خیلی هم خوب خواهد شد."

مدونا سال‌ها بعد در پستی در اینستاگرام درباره آن شب نوشت و از آن به عنوان بهترین قرار عاشقانه خود یاد کرد.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها