{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آنتونی هاپکینز جایزه چادویک بوزمن را ربود؟

آنتونی هاپکینز جایزه چادویک بوزمن را ربود؟
کدخبر : 3590

منتقد نیویورک تایمز می‌نویسد: تمام مراسم را حول محور چادویک بوزمن بنا کردند اما اسکار را به آنتونی هاپیکنزی دادند که حتی در محل برگزاری حاضر نبود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، خانواده "چادویک بوزمن" به اهدا نشدن جایزه اسکار به بازیگر فقید واکنش نشان دادند. "دریک بوزمن" برادر چادویک در مصاحبه با "تی‌ام‌زی" می‌گوید اهدا نشدن اسکار به بازیگر را بی‌توجهی نمی‌داند چرا که تمامی نامزدهای بازیگری در این بخش شایسته دریافت اسکارند.

"دریک بوزمن" می‌گوید خانواده بازیگر برای "آنتونی هاپکینز" آرزوی موفقیت می‌کند:‌ "تردیدی ندارم که [آنتونی] هم همین را می‌گفت اگر چاد برنده می‌شد." او اضافه می‌کند که چادویک اسکار را چندان باارزش نمی‌دانست: "او همیشه برای من توضیح می‌داد که این مراسم یک کمپین [تبلیغاتی] است."

هاپکینز که در اسکار نود و سوم برای بازی در فیلم "پدر" (The Father) برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول شد، با انتشار ویدیویی به بوزمن ادای احترام کرد و گفت: "من اینجا در زادگاهم ولز هستم. در سن ۸۳ سالگی، انتظار دریافت این جایزه را نداشتم، واقعاً نداشتم. از آکادمی سپاسگزارم." او در پایان اضافه می‌کند: "می‌خواهم به چادویک بوزمن ادای احترام کنم که بسیار زود از بین ما رفت. یک بار دیگر از تو سپاسگزاریم. واقعاً انتظار این جایزه را نداشتم، و احساس غرور و افتخار می‌کنم، متشکرم."

اسکار بهترین بازیگر مرد نقش اول آخرین جایزه مراسم بود در حالی که در چند دهه گذشته جایزه بهترین فیلم سال به عنوان آخرین اسکار اهدا می‌شد. هاپکینز ۸۳ ساله با این جایزه سالخورده‌ترین برنده تاریخ اسکار بازیگری لقب می‌گیرد. این دومین اسکار و چهارمین نامزدی او در این شاخه بود.

ان‌اف‌تی "چادویک بوزمن" که قرار بود به نامزدها اهدا شود، به دنبال پیروزی غیرمنتظره هاپکینز دوباره طراحی شد. بوزمن برای بازی در "بلک باتم ما رینی" (Ma Rainey’s Black Bottom) جوایز گلدن گلوب، اتحادیه بازیگران، و انتخاب منتقدین را کسب کرده بود و به همین علت انتظار می‌رفت که اسکار را نیز دریافت کند.

به گزارش 30نما، اهدای اسکار به هاپکینز با انتقادات بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد. "کایل بوکنان" منتقد "نیویورک تایمز" می‌نویسد: "تمام مراسم را حول محور چادویک بوزمن بنا کردند اما اسکار را به آنتونی هاپیکنزی دادند که حتی در محل برگزاری حاضر نبود."

کاربر دیگری در توییتر می‌نویسد: "پس تا جایی که من متوجه شدم تهیه‌کنندگان اسکار جایزه بهترین بازیگر مرد را به انتهای مراسم موکول و این تصور را ایجاد کردند که بوزمن برنده خواهد شد و لحظه زیبایی به وجود می‌آید، اما بعد آنتونی هاپکینز برنده شد در حالی که او حتی آن‌جا حضور نداشت، این بود که فقط نامش را خواندند و مراسم را به پایان بردند."

"جیکوب هال"‌ نویسنده "اسلش‌فیلم" می‌گوید:‌ "آنتونی هاپکینز غایب در برابر چادویک بوزمن در مراسمی برنده شد که حول محور پیروزی بوزمن بنا کردند، در حالی که واکین فینیکس برای معرفی برنده به‌شکل ناشیانه‌ای لکنت پیدا کرده بود… عجب هرج‌ومرجی!"

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها