{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلاب آدینه :

افشین پرورش دروغگو است

 افشین پرورش دروغگو است
کدخبر : 3645

افشین پرورش در صفحه خود اقرار کرده است گلاب آدینه مرا دروغگو می داند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از ایران آرت، پرورش، بلاگر هتاک اینترنتی مقیم آمریکا که در ده روز اخیر توسط دو زن به آزار جنسی و روانی متهم شده و به جای پاسخگویی به آنها، با ارائه اتهامات بدون سند به چهره های هنری در پی فالوور سازی برای خویش است و تا این لحظه بر اساس شکایت چهار هنرمند به حدود شش سال حبس محکوم شده است این روزها به گلاب آدینه و دخترش حمله ور است.

این فرد در پی ادعای ریحانه پارسا علیه سیاوش اسعدی مدعی شده است، گلاب آدینه، بازیگر شناخته شده در جریان رفتارهای داماد سابقش علیه دختران جوان بوده و از او حمایت هم می کرده است. این فرد مدعی ست خانم آدینه با کارگردان های سینما و تئاتر لابی می کرد تا دختران آزار دیده امکان کار در دیگر پروژه های هنری را نداشته باشند!

خانم گلاب آدینه ابتدا با یک استوری در صفحه اش از این بلاگر هتاک اینترنتی می خواهد مستندات و مدارک خود در قبال این ادعا را ثابت کند و یا دستکم نام این پروژه ها را منتشر کند.

اما در پی ادامه ادعاهای بدون سند پرورش و رویه داستان های تخیلی که می نویسد، خانم آدینه در تازه ترین پستش در اینستاگرام با انتشار فهرست کارهایی که در سال های اخیر در آن مشارکت داشته،همگان را به نوعی فراخوان دعوت کرده و نوشته است:

١-اگر خانمی را می شناسید که توسط من از این فهرست انبوه کارها حذف شده اند حتمن اعلام بفرمایید.

٢-به خاطر رفع ابهامات ونگرانی و احترام به مخاطبان ، از تمام دست دست اندر کاران تئاتری وسینمایی که در طول این سال ها تحت نفوذ و لابی گری من قرارگرفته (!!!!!!!!!) و باعث حذف خانم های آزاردیده و ندیده شده اند تقاضا می کنم حتمن حتمن بدون هیچ ملاحظه ای با ذکر نام پروژه افشاگری بفرمایند تا من بتوانم دین خودم را نسبت به آسیب دیدگان ادا کنم . بی صبرانه منتظر اعلام اسامی هستم.

٣-برای یاد آوری دوباره: جهت راستی آزمایی این همه فیلم و تئاتر که من بازیگر آن بوده ام ،به تهیه کننده و کارگردان این آثار مراجعه بفرمائید.

٤-ارائه ی این فهرست نه برای اثبات چیزیست چون نیازی به اثبات کردن نیست که فقط و فقط به دلیل احترام به کسانیست که سالیان سال با علاقمندی کارهای مرا دنیال کرده اند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها