{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کارگردان مشهور که باور داشت دنیا در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد

کارگردان مشهور که باور داشت دنیا در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد
کدخبر : 3898

سث روگن توضیح می‌دهد که جورج لوکاس یا تصور می‌کرده دنیا به پایان می‌رسد یا "دست کم، غرب گسل سان فرانسیسکو زیر اقیانوس خواهد رفت"

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، سث روگن مدتی است که اعتقاد جورج لوکاس در مورد پایان دنیا در سال ۲۰۱۲ را فاش کرده. در سال ۲۰۱۱ گزارش شد که روگن و همکار نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده‌اش "ایوان گلدبرگ" با "استیون اسپیلبرگ" جلسه داشته‌اند و ناگهان لوکاس وارد شده و اعلام کرده آخرالزمان در شرف وقوع است. روگن در مصاحبه جدیدی با مجله GQ توضیح می‌دهد که لوکاس یا تصور می‌کرده دنیا به پایان می‌رسد یا "دست کم، غرب گسل سان فرانسیسکو زیر اقیانوس خواهد رفت."

روگن در سال ۲۰۱۱ گفته بود: "جورج لوکاس نشست و به شکل جدی حدود ۲۵ دقیقه در مورد اینکه چرا فکر می‌کند دنیا واقعاً در سال ۲۰۱۲ به پایان می‌رسد حرف زد. واقعاً به چنین چیزی اعتقاد داشت. او در مورد زمین‌ساخت‌های صفحه‌ای حرفش را ادامه داد و در تمام مدت اسپیلبرگ به‌گونه‌ای چشمانش را می‌گرداند که گویی می‌گفت: "این دوست نرد من خفه نمی‌شود، معذرت می‌خواهم.""

به گزارش 30نما، ماجرای لوکاس به کتاب جدید روگن که مجموعه‌ای از مقالات بود راه پیدا کرد. روگن به یاد می‌آورد که گلدبرگ از لوکاس پرسیده بود که آیا واقعاً فکر می‌کند دنیا به پایان خواهد رسید یا نه. لوکاس در جواب او گفته بود: "می‌دانم که اتفاق خواهد افتاد… علمی است. و من علم را می‌دانم." لوکاس گفته است که شوخی می‌کرده، اما روگن در مصاحبه با مجله می‌گوید خالق "جنگ ستارگان" (Star Wars) از انتشار کتابش "خوشحال نخواهد شد."

علت اینکه چرا روگن هنوز پس از گذشت چند سال فکر می‌کند که لوکاس شوخی نمی‌کرده در اپیزود اخیر پادکست "کنان اوبراین" فاش شده است. روگن در این پادکست توضیح داده است: "با او شوخی کردیم و گفتیم اگر یک سفینه فضایی برای فرار از زمین داشته باشی، به ما اجازه می‌دهی سوارش شویم؟ جواب داد نه. باعث شد فکر کنم که شوخی نمی‌کند برای اینکه اگر شوخی می‌کرد می‌گفتم اجازه می‌دهم… اما نه، او جواب داد که نه. تا امروز این ماجرا مرا گیج و سردرگم کرده."

روگن که به‌تازگی در تصاویر پشت صحنه مینی‌سریال "پم و تامی" (Pam & Tommy) دیده شده، و یکی از تهیه‌کنندگان سریال پربیننده "پسران" (The Boys) آمازون است، باید در فیلم بیوگرافیکال اسپیلبرگ مقابل "میشل ویلیامز" و "پل دینو" بازی کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها