{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رابرت دنیرو از نحوه مصدومیتش در فیلم جدید اسکورسیزی می‌گوید

 رابرت دنیرو از نحوه مصدومیتش در فیلم جدید اسکورسیزی می‌گوید
کدخبر : 4045

رابرت دنیرو اگرچه از ناحیه پا در حین فیلمبرداری وسترن "قاتلین ماه گل" (Killers of the Flower Moon) به کارگردانی "مارتین اسکورسیزی" مصدوم شده، اما این حادثه در محل فیلمبرداری روی نداده و به همین علت بازیگر برنده اسکار روحیه خود را حفظ کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، رابرت دنیرو که یکی از بنیان‌گذاران جشنواره فیلم ترایبکا است، به‌تازگی در مصاحبه با "ایندی‌وایر" در آستانه برگزاری این رویداد جزئیات بیشتری از علت مصدومیتش فاش کرده است. او می‌گوید: "ماهیچه چهارسر رانم به شکلی دچار پارگی شد. به سادگی پایم را روی چیزی گذاشتم و سقوط کردم. به‌شدت دردناک بود و حالا ترمیمش کرده‌اند. اما پیش می‌آید، به‌خصوص وقتی پا به سن می‌گذارید، باید آماده اتفاقات غیرمنتظره باشید. اما قابل‌مدیریت است."

به گزارش ۳۰نما، مصدومیت دنیرو در اکلاهوما اتفاق افتاد و سبب شد که او ۱۳ می به نیویورک منتقل شود و تحت مداوا قرار بگیرد. این بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم "قاتلین ماه گل" اسکورسیزی به اکلاهوما رفته بود. هفته گذشته گزارش شد که دنیرو بهرحال قرار بوده ۱۳ می به نیویورک بازگردد و چند هفته استراحت کند. به همین علت مصدومیت دنیرو فیلمبرداری "قاتلین ماه گل" را دچار وقفه نخواهد کرد.

دنیرو می‌گوید این مصدومیت تأثیری بر بازی او در نقش "ویلیام هیل" ندارد: "من در فیلم "قاتلین ماه گل" یک شخصیت ایستا دارم. چندان حرکت نمی‌کنم، خدا را شکر. این است که دوام خواهم آورد. فقط باید عمل جراحی را انجام دهند و در موقعیت خاصی نگهش دارم و بگذارم التیام پیدا کند."

دنیرو تأکید می‌کند که "قاتلین ماه گل" تنها از طریق شبکه استریمینگ اپل تی‌وی‌+ پخش نخواهد شد: "یکی از مسائل این است که باید در سالن‌های سینما اکران شود. یکی از مؤلفه‌های اصلی فیلم است. وقتی بیرون بیاید، امیدوارم که وضعیت عادی شده باشد."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها