{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بابک خرمدین، کارگردان سینمای ایران به قتل رسید

 بابک خرمدین، کارگردان سینمای ایران به قتل رسید
کدخبر : 4055

جسد مثله شده "بابک خرمدین" کارگردان سینمای ایران عصر یک شنبه در سطل زباله‌ای واقع در شهرک اکباتان تهران کشف شد و پلیس عاملان قتل را بازداشت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، پیشتر خبر رسیده بود که بدن مثله شده مردی در سطل‌های زباله شهرک اکباتان پیدا شده است. عصر یکشنبه خبرگزاری رکنا گزارش کرد که جسد متعلق به آقای خرمدین بوده است.

امروز محمد شهریاری، سرپرست دادسرای جنایی تهران با تایید خبر قتل آقای خرمدین گفت: "جسد این شخص در اکباتان پیدا شده و در تحقیقات به عمل آمده پدر و مادر این کارگردان دستگیر شدند و به قتل اعتراف کردند".

بقایای جسد این فرد در داخل یک چمدان بوده است. رکنا در گزارش خود که پدر و مادر این کارگردان به قتل فرزندشان اعتراف کرده‌اند، چیزی که دادسرای جنایی تهران نیز در مصاحبه با خبرگزاری ایسنا تایید کرده است.

در این گزارش همچنین نوشته شده است که پدر آقای خرمدین در اعتراف‌هایش نزد پلیس، به جز اختلاف نظر با پسرش به موضوع مجرد بودن او اشاره کرده است. هنوز مشخص نیست که ازدواج نکردن فرزند چرا سرنوشتی این چنینی برای او رقم زده است.

بنا به خبری که رکنا نوشته است، پدر با خوراندن مواد بیهوش کننده، بابک خرمدین را بیهوش کرده و سپس با ضربات چاقو او را کشته است و بعد از مثله کردن بدنش او را به سطل زباله انداخته است.

تا اینجا چیزی که از پدر او منتشر شده، روایتی است که خود او در مراسم نمایش فیلم پسرش شرح داده است. در آن روایت، پدر بابک خرمدین گفته است که نزدیک به شش سال در جنگ ایران و عراق حضور داشته است.

انتشار خبر قتل بابک خرمدین و قطعه قطعه شدن بدنش، بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی به مقایسه این کارگردان سینما با شخصیتی تاریخی به همین نام واداشته است.

بابک خرمدین، نام سرداری ایرانی بود که بر ضد خلافت عباسی شورید. وقتی که او بازداشت و به سامرا فرستاده شد، خلیفه عباسی ابتدا دستور داد دست‌هایش را قطع کنند و سپس او را دار زدند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها