{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پل مونی کمدین معروف درگذشت

پل مونی کمدین معروف درگذشت
کدخبر : 4142

پل مونی که با اجرای استندآپ کمدی و همچنین اجرای برنامه‌هایی به همراه جین فاندا علیه جنگ ویتنام معروف بود، در ۷۹ سالگی درگذشت.

به گزارش هنر ام‌روز، پل مونی کمدین پیش‌رویی که در سریال "شوی شپل" (Chappelle’s Show) ظاهر شده بود در سن ۷۹ سالگی از دنیا رفت. رودی ایلی یکی از بستگان کمدین اولین بار در مصاحبه با سی‌ان‌ان درگذشت این کمدین را تأیید کرده است. مونی در "شوی شپل" نقش "نگروداموس" را بازی کرد.

اشلی نیکول همبازی مونی در "اسکچ شوی یک بانوی سیاه" (A Black Lady Sketch Show) در صفحه توییترش می‌نویسد:‌ "به یاد می‌آورم که در دوران کودکی، پدرم استند-آپ "پل مونی" را برای اولین بار به من نشان داد و هوش از سر من پراند. پدرم گفت: "این یعنی کمدی." حق با او بود."

به گزارش 30نما، مونی متولد لوییزیانا بود و در دوران کودکی به کالیفرنیا کوچ کرد. او در زندگی خود به همراه "جین فاندا" برنامه‌هایی علیه جنگ ویتنام در جاده‌ها اجرا کرد، برای "ریچارد پرایر" کمدین آمریکایی نویسندگی کرد، در فیلم "داستان بادی هالی" (The Buddy Holly Story) نقش "سم کوک" را بازی کرد و در فیلم "فریب‌خورده" (Bamboozled)‌ "اسپایک لی" نقش آفرینی کرد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها