{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

نیکول کیدمن به قهرمانی هموطنش در المپیک واکنش نشان داد

نیکول کیدمن به قهرمانی هموطنش در المپیک واکنش نشان داد
کدخبر : 4794

کیدمن ۵۴ ساله در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خودش با تی‌-شرت فیلم "سارقان بی‌ام‌ایکس" (BMX Bandits) به ورزشکار استرالیایی ادای احترام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، نیکل کیدمن یکی از چندین سلبریتی‌های استرالیایی بود که به کسب مدال طلای "لوگان مارتین" در دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس واکنش نشان داد.

این بازیگر ۵۴ ساله دوشنبه این هفته در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خودش با تی‌-شرت فیلم "سارقان بی‌ام‌ایکس" (BMX Bandits) به این ورزشکار ادای احترام کرد و نوشت: "کسب اولین مدال طلای تاریخ المپیک برای بی‌ام‌ایکس آزاد را تبریک می‌گویم."

در جدول توزیع مدال‌های المپیک توکیو، استرالیا با ۱۴ طلا، ۴ نقره و ۱۴ برنز در رده چهارم قرار گرفته است.

nicole-kidman-australian-logan-martin

به گزارش 30نما، لوگان ۲۷ ساله هنوز واکنشی به این پست کیدمن در شبکه‌های اجتماعی نشان نداده است. کیدمن در سال ۱۹۸۳ وقتی ۱۶ ساله بود و پیش از آنکه در هالیوود به شهرت جهانی برسد در فیلم "سارقان بی‌ام‌ایکس" بازی کرد. داستان فیلم در مورد گروهی از نوجوانان بی‌ام‌ایکس سوار است که خود را مقابل یک دار و دسته جنایتکار می‌بینند.

کیدمن زمستان گذشته در مینی‌سریال "درماندگی" (The Undoing) شبکه اچ‌بی‌او ظاهر شد و به زودی در سریال "نه غریبه کامل" (Nine Perfect Strangers) دیده خواهد شد. ماه گذشته نیز تصاویر پشت صحنه‌ای از کیدمن در حال بازی در فیلم "ریکاردو بودن" (Being the Ricardos) به کارگردانی "آرون سورکین" پخش شده بود. "شمالی" (The Northman) "رابرت اگرز" دیگر پروژه کیدمن است که فیلمبرداری‌اش به پایان رسیده. او در این فیلم تاریخی و حماسی که داستانی در عصر وایکینگ‌ها روایت می‌کند، مقابل "الکساندر اسکاشگورد"، "آنیا تیلور-جوی" و "ویلم دافو" بازی کرده است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها