{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آنا نعمتی به سوءاستفاده از تصاویرش اعتراض کرد

آنا نعمتی به سوءاستفاده از تصاویرش اعتراض کرد
کدخبر : 4856

آنا نعمتی مدعی شد برخی پزشکان، مزون‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی، از تصاویر او به صورت غیر قانونی برای تبلیغ کار خود استفاده می‌کنند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، آنا نعمتی، بازیگر سینمای ایران با انتشار متنی، به سوءاستفاده برخی از پزشکان، مزون‌ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی از تصاویر او برای تبلیغات، اعتراض کرد و نوشت این موضوع مصداق بارز کلاهبرداری است.

به گزارش ایران آرت، آنا نعمتی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "به تازگی متوجه شدم افرادی سودجو اعم از پزشک و مزون ها و فروشندگان لوازم آرایشی و بهداشتی و…با استفاده از شهرت و عکس های مبنی بر آنکه عمل های زیبایی و ترمیمی و هر آنچه که نظر مخاطب خود را جلب کنند، برای بنده انجام داده و یا از آنها صرفا خرید پوشاک و لوازم آرایشی می‌نمایم که به نوعی بنده را مدل تبلیغاتی خود معرفی و متآسفانه مبالغ گزاف از مراجعین خود دریافت نموده اند و اغلب آسیب های جبران ناپذیری ایجاد شده . که این عمل از مصادیق باز کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع میباشد که بنده از طریق مراجع قضایی پیگیر این موضوع بوده و از شما عزیزان تقاضا دارم که فریب این افراد را نخورده و در صورت مشاهده چنین تبلیغاتی بنده را از این موضوع مطلع نمایید.

‎با تشکر

‎آناهیتا نعمتی"
 

2222

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها