{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پخش تیتراژ ابتدایی سریال تلویزیونی ایران به نام «هم‌بازی» با صدای استاد وحید قاسمی

پخش تیتراژ ابتدایی سریال تلویزیونی ایران به نام «هم‌بازی» با صدای استاد وحید قاسمی
کدخبر : 2933

وحید قاسمی آهنگساز و آوازخوان معروف اهل افغانستان استقبال شماری از کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است.

به گزارش هنر ام‍روز، سریال «هم بازی» با کارگردانی سروش محمدزاده، کارگردان ایرانی و تهیه‌کنندگی نوید محمودی، فیلم‌ساز افغان در قالب عاشقانه-اجتماعی است که اولین قسمت آن ماه حوت/اسفند سال ۱۳۹۹ از شبکه دو تلویزیون ایران پخش شد.

داستان این سریال زندگی و روابط اجتماعی و عاشقانه چند جوان را روایت می‌کند و به هویت نگاه متمرکز دارد.

نوید محمودی، فیلم‌ساز مطرح افغان با همرسانی تیتراژ این سریال در صفحه اینستاگرامش نوشت: مدت‌ها بود علاقه داشتم یک ترانه افغانی تیتراژ یکی از سریال‌های تلویزیونی باشه، امروز این مهم با صدای استاد وحید نازنین اتفاق افتاد.

یک کاربر افغان در فیسبوک نیز نوشت: استاد وحید قاسمی فراتر از مرزهای کشور می‌درخشد. یکی از قوی‌ترین سریال‌های پر مخاطب ایران پس از این قرار است از آهنگ‌ استاد قاسمی در پس‌زمینه آن سریال استفاده کند.

کاربری دیگر نیز با همرسانی ویدیوی تیتراژ این سریال نوشت: یک نمونه کوچک اما خیلی زیبا از تبادله فرهنگی میان دو ملت هم‌زبان و هم‌فرهنگ.

یک کاربر دیگر هم در واکنش به تیتراژ این سریال با صدای آقای قاسمی گفته "به بعضی از هنرمندان ما باید فخر کرد."

وحید قاسمی بیش از چهار دهه سابقه هنری دارد. او سه سال قبل لقب "استاد" را از سوی وزارت اطلاعات و فرهنگ افغانستان به دست آورد.

شمار کسانی که لقب "استاد" را در افغانستان به دست آورده‌اند بسیار اندک است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها