{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حسین تراب نژاد نویسنده «خانه امن»: رقابت در رسانه ملی باعث رشد است/تلویزیون مرز های سانسور را جا به جا کند/سانسور پاشنه آشیل تلویزیون در مقابل شبکه نمایش خانگی

حسین تراب نژاد نویسنده «خانه امن»:
رقابت در رسانه ملی باعث رشد است/تلویزیون مرز های سانسور را جا به جا کند/سانسور پاشنه آشیل تلویزیون در مقابل شبکه نمایش خانگی
کدخبر : 3081

حسین تراب نژاد نویسنده سریال های مختلف سیما معتقد است که رسانه ملی باید بتواند با شبکه نمایش خانگی وارد رقابت شود و به این شبکه نبازد. تلویزیون در کنار ایجاد رقابت باید از همه ژانرها استفاده کند تا نظر مخاطب جلب شود و فیلم ها و سریال ها برایشان جذاب جلوه کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، حسین تراب نژاد نویسنده آثاری چون «خانه امن»، «ترور خاموش»، «دارکوب»، «پرده نشین»، «نفس گرم»، «فوق سری» و «ماجرای نیمروز: رد خون» است.

تراب نژاد در این خصوص که چه کاری آماده در دست دارد و مشغول چه کاری است به خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا گفت: کار آماده ای برای پخش ندارم فقط یک سریال برای شبکه نمایش خانگی در حال تولید دارم.

این نویسنده در ادامه و با اشاره به این سوال که در شرایط فعلی نگارش چه نوع از قصه هایی می تواند مخاطب را جذب کند؟ بیان کرد: به نظر من اگر قصه و داستان در هر ژانری خوب تعریف شود و فرمول ها به درستی به کار گرفته شوند نظر مخاطب جلب می شود و فیلم یا سریال برایش جذاب جلوه می کند.

او در رابطه با اینکه شبکه نمایش خانگی با ممیزی کمتر کار تلویزیون را سخت نمی کند؟ خاطرنشان کرد: شبکه نمایش خانگی با ممیزی کمتر کار تلویزیون را قطعا سخت می کند و به نظرم تلویزیون باید به یک تعادلی برسد تا بتواند با این رسانه وارد رقابت شود چرا که تلویزیون ممکن است بازی را به شبکه نمایش خانگی ببازد.

او در پایان و با تأیید این نکته که فیلمنامه‌های برخی آثار سینمایی به دلیل کمبود بودجه بالاجبار توسط فیلمنامه‌نویس در لوکیشن‌های محدود با بازیگران کمتر نوشته می‌شود، گفت: در ساخت آثار سینمایی، فیلم‌اولی‌ها بودجه محدودتری در دست دارند و باید کار به نوعی نوشته و ساخته شود که بودجه خرج شده برگردد به همین دلیل معمولاً تهیه‌کننده‌ها در نگارش این آثار از فیلمنامه‌نویس‌ها می‌خواهند که در نگارش اثر لوکیشن و بازیگران کمتری مدنظر داشته باشد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها