{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فصل پایانی "بازی تاج و تخت" بازسازی می‌شود؟

فصل پایانی "بازی تاج و تخت" بازسازی می‌شود؟
کدخبر : 3261

فصل هشتم "بازی تاج و تخت" چندان مورد استقبال هواداران این سریال قرار نگرفت و برخی از آنها امیدوار هستند این فصل بازسازی شود.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، هواداران "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در پی انتشار یک توییت مرموز در صفحه‌ی رسمی سریال در توییتر به بازسازی فصل هشتم سریال امیدوار شدند. چهارشنبه این هفته صفحه‌ی رسمی توییتر "بازی تاج‌وتخت" در پیامی مبهم و تا اندازه‌ای امیدبخش نوشت:‌ "زمستان در راه است." (Winter is coming).

این سریال فانتزی ۱۷ آوریل دهمین سالگرد پخش خود را جشن می‌گیرد اما هواداران امیدوارند که این توییت مرموز کورسوی امیدی برای بازسازی فصل هشتم و پایانی سریال باشد که با انتقادات زیادی مواجه شد.

یکی از کاربران توییتر می‌نویسد: "امیدوارم که این پست "بازی تاج‌وتخت" به معنای بازسازی فصل آخر باشد. چنان فصل بدی بود که سریال از یک پدیده‌ی فرهنگی تبدیل شد به چیزی که هیچ‌کس در موردش حرف نمی‌زند."

کاربر دیگری می‌گوید:‌ "آیا این یعنی سرانجام با بازسازی فصل پایانی موافقت کرده‌اید؟" و کاربری دیگر اضافه می‌کند: "بهتر است وعده‌ای باشد برای بازسازی فصل هشتم. در غیر این صورت ممکن است آن هیجانی که به دنبالش هستید را برانگیخته نکنید."

به گزارش 30نما، یک کاربر دیگر با یادآوری موفقیت کمپین "کات اسنایدر" برای فیلم "لیگ عدالت" (Justice League) می‌گوید:‌ "شبکه HBO "لیگ عدالت" را بازسازی کرد، پس ۱۰۰۰ درصد می‌توانند "بازی تاج‌وتخت" را هم بازسازی کند."

با این حال دسته‌ی دیگری از هواداران در مورد بازسازی ابراز تردید کرده‌اند: "چرا باید فصل هشتم را بازسازی کنند؟ باید وعده‌ای باشد برای مجموعه‌ی جدیدی از دیسک‌ها یا چنین چیزی." و کاربر دیگر می‌نویسد: "هنوز عده‌ای درخواست می‌کنند که فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت" بازسازی شود؟ جدی می‌گویید؟ فراموشش کنید ملت."

بهار سال ۲۰۱۹ از فصل پایانی سریال به ویژه چند قسمت آخر و نحوه نمایش شخصیت‌هایی چون "دنریس تارگرین" با بازی "امیلیا کلارک" انتقادات گسترده‌ای صورت گرفت و برای بازسازی این اپیزودها بیش از ۲ میلیون امضاء جمع‌آوری شد.

شبکه‌ی HBO سال آینده سریال پیش‌درآمد "خاندان اژدها" (House of the Dragon) با بازی "مت اسمیت" و "الیویا کوک" را پخش می‌کند.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها