{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد «مجمع خیرین کشور» از سه سریال

انتقاد «مجمع خیرین کشور» از سه سریال
کدخبر : 3430

شبکه نمایش خانگی: در حال تخریب خیرین هستند!

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، حسن حمزه‌زاده مدیرعامل مجمع خیرین کشور با انتشار یادداشتی از تصویر مخدوش خیرین در سریال‌های «ملکه گدایان»، «سیاوش» و «دراکولا» انتقاد کرد.


175955373_3685208394941729_184534331745326784_n
در این یادداشت آمده:«پی‌رنگ سه سریال از ۵ سریال پرمخاطب و به‌روزی که هم‌اکنون در شبکه نمایش خانگی پخش می‌شود، تخریب خیرین و خیریه‌هاست. یعنی در ۶۰ درصد سریال‌های روز این دو شبکه خانگی، اقدامات خیریه‌ها مذموم است و این دور از اخلاق رسانه‌ای و دور از جوانمردی و انصاف است.

امروزه بیش از ۲۰ هزار خیریه فعال در سطح کشور داریم؛ ممکن است تعداد اندکی از موسسات تخلفاتی انجام دهند که حتماً باید با آن‌ها برخورد شود، اما شایسته نیست چشم بر این حجم کارهای خوب ببندیم و همه را به یک چوب برانیم یا چوب حراج بر آبرو و حیثیت نیک‌اندیشان نیک‌کردار بزنیم.

نگاهی به سریال‌های «دراکولا»، «ملکه گدایان» و «سیاوش»، سه تا از پنج سریال روز شبکه نمایش خانگی بیاندازید، چه تصویری از خیرین و خیریه‌ها در ذهن شما شکل می‌گیرد؟ در دراکولا، کامران کامروا (مهران مدیری)، مردی ثروتمند و زن‌باره و شهوت‌ران و فاسد است که هم سایت شرط‌بندی در خارج از کشور را توسط پسرش اداره می‌کند، هم به صورت زیرزمینی در تولید بیت‌کوین نقش فعال دارد و از پوشش خیریه برای پول‌شویی استفاده می‌کند. او نام خیریه خود را «تا بیخ» گذاشته‌است و با ادبیاتی از خیریه خود تعریف می‌کند که انسان شرمش می‌شود.»
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها