{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مهوش صبرکن:

«دخترم نرگس» آخرین کار من در دوران کرونا است

«دخترم نرگس» آخرین کار من در دوران کرونا است
کدخبر : 3515

مهوش صبرکن بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص فعالیت حرفه ای اش با برنا گفت و گو کرد که در ادامه می خوانید.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، مهوش صبرکن از فعالیت این اواخر و اینکه مشغول به چه کاری است و اثر جدیدی در دست دارد می‌گوید: از بعد سریال «دخترم نرگس» پیشنهادات دیگر را قبول نکرده ام به خاطر اینکه اکثر کار ها مانند 5 تله ای که اخیرا به من پیشنهاد شده در شهرستان است و نمی خواهم در موقعیت کرونایی عازم سفر کاری شوم.

 

راستش ترجیحا صلاح می بینم که در آرامش خانه مطالعه کنم، فیلم و سریال ببینم و ورزش کنم تا هرچه زودتر این بحران ها بگذرد  و تمام شود.

البته در یک فیلم سینمایی به نام «زمهریر» به کارگردانی و نویسندگی علی رویین تن بازی کرده ام که متاسفانه توقیف است. این فیلم داستان دختر یکی از کشته‌شدگان نظامی زمان جنگ ایران و عراق است که بعد از سال‌ها به وصیت پدرش به سراغ فرمانده و هم‌رزم وی می‌رود.

او در این خصوص که کرونا در زندگی حرفه اش چقدر تاثیر مثبت داشته است و چقدر تاثیر منفی بیان کرد: تاثیر مثبت آن این بوده است که در کل جهان تغییراتی را به وجود آورده است که نگرش انسان ها را به زندگی، اطراف، انسان ها، اقوام و خانواده، طبیعت، اقتصاد عوض کرده است البته این شدت و ضعف بستگی به نوع فرهنگ ها، کمبود ها یا کم و کاستی های زندگی است.

کرونا مضراتی هم داشته است که همه انسان ها دچار یک بحران های روحی شدند و افسردگی ها به دلیل دوری ها ، دلتنگی ها، اضطراب و استرس ها به حداکثر رسیده است.

به طور کل ضرر های وارد شده بسیار زیاد تر و خراب کن تر است و دنیا را به نابودی کشانده است.

 
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها