{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«مست عشق» از شبکه ماهواره‌ایی پخش می‌شود

 «مست عشق» از شبکه ماهواره‌ایی پخش می‌شود
کدخبر : 3675

چند ماه بعد از نامه‌نگاری‌ها و جدال رسانه‌ایی تهیه‌کننده ایرانی و‌ ترکیه‌ایی پروژه «مست عشق» حالا ظاهرا فیلم حسن فتحی برای پخش به یک شبکه ماهواره‌ایی فارسی‌زبان فروخته شده است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری برنا، پاییز سال گذشته بود که خبر  آماده شدن «مست عشق» زیر نظر سرمایه‌گذار ترکیه‌ایی این فیلم در قالب فیلم و سریال منتشر شد. خبری که با واکنش تند حسن فتحی و مهران برومند مواجه شد و آنها با اعلام باقی ماندن فیلمبرداری ۸ سکانس تهدید کردند هر گونه اقدام فنی روی فیلم بدون نظر آنها پیگرد قانونی دارد. در مقابل سرمایه‌گذار ترکیه‌ایی از طولانی شدن تولید و هفتاد ساعت فیلمبرداری برای یک فیلم نود دقیقه‌ایی انتقاد کرد. این جنجال‌ها چند وقتی به پایان رسید تا اینکه طی روزهای گذشته یک شبکه ماهواره‌ایی فارسی‌زبان با پخش تیزرهایی از پخش سریال «مست عشق» خبر داده!

 

پیگیری‌ها از سرمایه‌گذار ترکیه‌ایی حاکی از درستی این خبر است. این سرمایه‌گذار اعلام کرده تدوین و مراحل فنی این فیلم به پایان رسیده و با توجه به عدم اقدام طرف ایرانی برای اکران، قرارداد پخش سریال «مست عشق» با این شبکه ماهواره‌ایی بسته شده و این روزها دوبله فارسی آن در حال انجام است تا پخش آن آغاز شود.

باید در انتظار واکنش حسن فتحی و سازندگان به پخش سریال «مست عشق» بود. اثری با بازی شهاب حسینی و پارسا پیروزفر و بازیگران سرشناس کشور ترکیه که امیدواری‌های زیادی نسبت به ساخت یک فیلم موفق و پرفروش درباره مولانا و شمس ایجاد کرده بود ‌و حالا چنین سرنوشتی پیدا کرده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها