{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جدیدترین اثر افشین هاشمی

خداحافظ دختر شیرازی در سینماها

خداحافظ دختر شیرازی در سینماها
کدخبر : 1066

فیلم سینمایی "خداحافظ دختر شیرازی" به نویسندگی و کارگردانی "افشین هاشمی" از 13 آذر اکران خواهد شد.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: فیلم‌سینمایی "خداحافظ دختر شیرازی" به نویسندگی و کارگردانی "افشین هاشمی" و تهیه‌کنندگی "فرشته طائرپور" از ۱۳ آذرماه (چهارشنبه‌ی هفته‌ی بعد) بر پرده‌ی سینماهای کشور خواهد رفت.

افشین هاشمی که پیش از این چهار اثر سینمایی به نام‌های "خسته نباشید، صدای آهسته، گذر موقت و خاله قورباغه" را کارگردانی کرده بود و این فیلم پنجمین کار او به عنوان کارگردان است.

 در "خداحافظ دختر شیرازی"  اقتباسی‌ از یکی از مشهورترین آثار "نیل سایمون" (کمدی‌نویسِ آمریکایی) است. پیش‌تر و براساس این فیلم‌نامه در سال ۱۹۷۷ فیلمی با نام "دختر خداحافظی" به کارگردانی "هربت راس" در ژانر کمدی رمانتیک ساخته شده بود.

در این فیلم "شبنم مقدمی،افشین هاشمی،حسین محب اهری، مونا فرجاد، حسین یاری، هومن برق نورد، هدایت هاشمی، رسول صدرعاملی" و ... به ایفای نقش پرداخته‌اند. 

"محمد حدادی (مدیر فیلمبرداری)، ویلیام نیّری (موسیقی)، نازنین توسلی (طراح صحنه و لباس)، رضا عربی (طراح چهره‌پردازی)، حسن شبانکاره (صدابردار)، حسین قورچیان (صداگذار)، سیاوش رمضانلو (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، علی زادمهر (روابط عمومی)، حسین فرخزاد (مدیر تولید)، عباس امینی و سعید صفرپور (مجریان طرح)" گروه تولید این فیلم هستند.

داستان این فیلم یک عاشقانه‌ی مفرّح است. یکی از شیراز، یکی از آبادان، هردو در تهران! مجبورند فعلا باهم سر کنند تا محمودِ نارفیق را پیدا کنند.

پخش این فیلم بر عهده‌ی شرکت سینمایی نمایش گستران است.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها