{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جدیدترین ساخته نازنین سبحان سربندی

نمایش انیمیشن باد دوچرخه سوار در فرانسه

نمایش انیمیشن باد دوچرخه سوار در فرانسه
کدخبر : 1132

انیمیشن "باد دوچرخه‌سوار" ساخته "نازنین سبحان سربندی" در جشنواره "نویی مجیک" فرانسه نمایش داده می‌شود.

هنر ام‌روز- فاطمه اسماعیلی: انیمیشن کوتاه ۶ دقیقه‌ای "باد دوچرخه‌سوار" آخرین ساخته "نازنین سبحان سربندی" و از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که در بخش مسابقه فیلم‌های نوجوانان بیست‌ و نهمین جشنواره بین‌المللی انیمیشن "نویی مجیک" فرانسه نمایش داده می‌شود.

قرار است روزهای ۱۳، ۲۰ و ۲۳ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۴، ۱۱ و ۱۴ دسامبر ۲۰۱۹ در یک مجموعه یک ساعت و چهارده دقیقه‌ای برای مخاطبان با گروه سنی ۷ سال به بالا به همراه فیلم‌های کوتاه انیمیشن کشورهای فرانسه، چک، نروژ، آلمان، اسپانیا و بلژیک اکران شود و با رای تماشاگران بهترین اثر انتخاب شود.

فیلمنامه این اثر ۶ دقیقه‌ای را بر اساس یکی از داستان‌های کتاب "پی‌تی‌کو… پی‌تی‌کو…" اثر "فرهاد حسن‌زاده" از انتشارات کانون نوشته شده است. و داستان پویانمایی "باد دوچرخه‌سوار" در اصل باد جوانی است که صاحب دوچرخه‌ای می‌شود، باد به وسیله دوچرخه سریع‌تر می‌وزد و بدون صرف انرژی زیاد آزادانه به هر طرف می‌رود و از گردش لذت می‌برد. از همه مهم‌تر اینکه او تنها بادی است که چنین وسیله‌ای دارد و این آزادی و قدرت تازه به او این امکان را می‌دهد که دست به هر کاری بزند.

طراح استوری برد و ریل، فضاسازی و گرافیک و پس زمینه انیمیشن "باد دوچرخه سوار" را که با تکنیک دیجیتال دو بعدی ساخته شده "نازنین سبحان‌سربندی" بر عهده داشته است.

همچنین "سمانه اسدی" انیماتور این اثر است، "مارال علیزاده" کامپوزیت، "میلاد محمدی" موسیقی، "محمد ناصری" تدوین و "چنگیز صیاد" صداگذاری انیمیشن "باد دوچرخه سوار" را بر عهده داشته‌اند.

"نازنین سبحان سربندی" پیش از این انیمیشن‌های "قالی، ردپا، اتحاد، نشانی، صفر، ماه مهربان، سایه‌ای که نور شد" ساخته بود.

این فیلم پیش از این نیز در بخش مسابقه‌ سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی کارتون کلاب (Cartoon Club Award) ایتالیا و نهمین جشنواره فیلم دوچرخه ویرجینیای آمریکا نمایش داده شد.

در بیست‌ و پنجمین دور جشنواره "نویی مجیک" فرانسه نیز پویانمایی "وقتی که بچه بودم" دیگر تولید امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش مسابقه حضور داشت.

بیست‌ و نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن "نویی مجیک" (Les Nuits Magiques) از ۱۳ تا ۲۴ آذر ۱۳۹۸ مصادف با ۴ تا ۱۵ دسامبر ۲۰۱۹ در شهر بگل کشور فرانسه برگزار می‌شود.

 

819869

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها