{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جدیدترین اثر قصیده گلمکانی

فیلم مرغ سپیده دم در آلمان کلید خورد

فیلم مرغ سپیده دم در آلمان کلید خورد
کدخبر : 1206

"قصیده گلمکانی" فیلمی انیمیشن-رئال، با نام موقت "مرغ سپیده دم" را در آلمان می‌سازد.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: "قصیده گلمکانی" تصویربرداری فیلم جدیدش را شروع کرد. این فیلم ترکیبی از انیمیشن و فیلم رئال داستانی است.

او که در معرفی آثار کوتاه زنان فیلمساز ایرانی در جشنواره‌های متعدد و معتبر جهانی هم فعال است، یکی از پرکارترین سازندگان فیلم کوتاه در سال‌های اخیر به شمار می‌رود که این‌بار به سراغ تجربه‌ای جدید و ساخت فیلمی انیمیشن-رئال رفته است.

این فیلم با عنوان موقت "مرغ سپیده دم" با موضوعی درباره موسیقی زنان تولید می‌شود و تصویربرداری آن در شهر کلن شروع شده است و پس از پایان بخش داستانی رئال، وارد مرحله ساخت انیمیشن می‌شود.

"قصیده گلمکانی" در آثاری همچون "تک درخت‌ها"، "بوق ممتد"، "برزخ"، "آگهی فروش"، "امروز" به عنوان بازیگر، کارگردان، تهیه‌کننده، نویسنده فیلمنامه و تصویربردار پشت صحنه حضور داشته است و بیش از 15 فیلم کوتاه و مستند را کارگردانی کرده است.

او پیش از این به عنوان یکی از پنج داور شصتمین جشنواره‌ بیلبائو "زینه‌بی" شده بود. این جشنواره از قدیمی‌ترین جشنواره‌های اروپاست و واجد شرایط اسکار، بفتا، و مورد تایید فدراسیون بین‌المللی اتحادیه‌های تهیه‌کنندگان فیلم (فیاپف) است.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها