{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

IMDB ده سریال محبوب سال 2019 را منتشر کرد

IMDB ده سریال محبوب سال 2019 را منتشر کرد
کدخبر : 1223

سایت سینمایی IMDB پس از رای گیری از میان 200 میلیون کاربر خود نام ده سریال محبوب را به ترتیب منتشر کرد. "بازی تاج و تخت" رتبه اول را کسب کرد.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: سایت سینمایی IMDB لیست 10 سریال محبوب با انتخاب 200 میلیون کاربر را  در سال 2019 منتشر کرد.  IMDB بانک اطلاعاتی آنلاین است که شامل اطلاعات بازیگران، فیلم‌ها، بازی‌های ویدئویی، مجموعه‌های تلویزیونی و... است.

این لیست به این شرح است: 

1) "بازی تاج و تخت" (Game of thrones) به کارگردانی "دیوید بنیاف و دی.بی.وایس" است. این مجموعه برگرفته از پرفروش‌ترین مجموعه داستان‌های فانتزی "جرج آر. آر. مارتین" یعنی "ترانه یخ و آتش" است. 

2) "چرنوبیل" (Chernobyl)  یک مینی‌سریال تلویزیونی پنج‌قسمتی بریتانیایی-آمریکایی در ژانر درام تاریخی براساس فاجعه هسته‌ای چرنوبیل در سال 1986 در اوکراین است. نویسنده مجموعه "کریگ مازن" و کارگردان آن "یوهان رنک" است.

3) "چیزهای عجیب" (Stranger Things) یک سریال علمی تخیلی ساخته "برادران دافر" است. ایده اصلی سریال مرتبط با جهان موازی و نظریه دنیاهای چندگانه است.

AAAABVQ3r-RD5ggW7SMOGIC0ATHOhcyr_oN1n19NDrSHuMXXlN9ZaODS8c51TbtPn_S0anR2qRN9S4qAVcNYrhN2d8MEgpHY

 

4)" آکادمی چتر" The Umbrella Academy  براساس یک مجموعه کامیک اثر "جرارد وی و گابریل با" و متعلق به کمپانی "دارک هورس کامیکز" است که برای شبکه نتفلیکس تولید شده است. این سریال داستان اعضای خانواده‌ای عجیب با قدرت‌های ماوراطبیعه را که پس از مدتی به هم بازمی‌گردند، به نمایش می‌گذارد.

5) "پسرها" (The Boys) یک سریال شبکه نمایش خانگی با ژانر ابرقهرمانی است که براساس یک کتاب داستان مصور با همین نام که "گارت انیس" و "داریک رابرتسون" آن را ساخته است.

6) "آینه سیاه" (Black Mirror) سریالی در ژانر علمی–تخیلی و محصول کشور بریتانیا است کهچارلی بروکر آن را ساخته است. داستان آن درباره تکنولوژی و تاثیر آن بر زندگی انسان‌ها در آینده‌ای نه چندان دور است.

black-mirror-masks

 

7) "مردگان متحرک" (The Walking Dead) سریالی ترسناک و پسارستاخیزی است که "فرانک دارابونت" آن را کارگردانی کرده است. این مجموعه از روی کتاب مصوری با همین نام نوشته "رابرت کرکمن، تونی مور و چارلی ادلرد" ساخته شده است.

8) "پیکی بلایندرز" (Peaky Blinders) یک مجموعه درام و جنایی ساخته "استیون نایت" است. داستان آن درباره خانواده‌ای گانگستر بعد از جنگ جهانی اول در بیرمنگام انگلستان است.

پیکی بلایندرز

 

9) "آموزش جنسی" (Sex Education) : یک مجموعه تلویزیونی کمدی بریتانیایی به کارگردانی "لاری نان" است.

10) "تو" (You) سریال هیجانی-روانشناختی و جنایی براساس کتابی پرفروش با همین نام نوشته "کرولاین کپنس" است. کارگردانان این اثر "گرگ برلانتی و سارا گمبل" هستند.

Quotes-from-the-TV-Series-YOU-1

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها