{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آمار فروش یکی از تازه‌های سینما

جان دار، در چهار روز ابتدایی اکران چقدر فروخته است؟

جان دار، در چهار روز ابتدایی اکران چقدر فروخته است؟
کدخبر : 1234

"جان‌دار" ساخته "حسین امیری دوماری و پدرام امیری"محصول سال 1397 و اولین اثر سینمایی این کارگردانان است که از 20 آذرماه در سینماهای کشور به نمایش در آمده و تا کنون نزدیک به 500 ملیون تومان فروش داشته است.

هنر ام‌روز- فرزانه شهریاری: درام اجتماعی "جاندار" داستان خانواده ای است که بر اثر یک اتفاق درگیر موضوع قتل و قصاص می شوند و برای رهایی از آن راهی جز یک جنایت دیگر پیش روی خود نمی بیند.  این فیلم  در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر شرکت کرده و نامزد بهترین فیلم در بخش نگاه نو شده است. "جاندار"  که از چهارشنبه، 20 آذر ماه توسط شرکت پخش نیکان فیلم، در سینماهای کشور  به نمایش در آمده است، در چهار روز ابتدایی اکرانش، 490 میلیون و 497 هزار و 800 تومان فروش و تعداد 30 هزار و 419 نفر مخاطب داشته است. بیشترین میزان فروش این اثر در روز جمعه 22 آذر بوده و کم ترین آن متعلق به شنبه 23 آذر است و تا کنون پردیس سینمایی کورش بیشترین سهم فروش بلیت این فیلم را به دست آورده است. 

تهیه‌کنندگی "جان دار" را "کامران مجیدی" و نویسندگی آن را حسین "امیری دوماری، پدرام امیری و محمد داوودی" برعهده داشته اند و  بازیگرانی چون "باران کوثری، حامد بهداد، فاطمه معتمدآریا، جواد عزتی و مسعود کرامتی و علی شادمان" نقش آفرینی کرده اند.

بسیاری معتقدند  نقطه قوت"جان دار" بازی‌های بسیار روان و تاثیرگذار بازیگران آن است، باید دید این فیلم در روزهای آتی نمایشش  مورد استقبال مخاطبان سینما قرار می گیرد و آیا می تواند  رتبه یک تا پنج پرفروش ترین فیلم های این هفته را از آن خود کند یا خیر.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها