{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انیمیشن منو ببین در جشنواره کینو فیلم منچستر

انیمیشن منو ببین در جشنواره کینو فیلم منچستر
کدخبر : 1241

انیمیشن کوتاه "منو ببین" به کارگردانی "رضا مهرانفر" در شانزدهمین دوره جشنواره بین ­المللی فیلم کوتاه و انیمیشن کینو فیلم منچستر نمایش داده می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز انیمیشن کوتاه "منو ببین" پس از حضور در جشنواره­ های بین­ المللی آکسفور آمریکا، هندیکپ فرانسه، جشنواره Short to The Point رومانی، جشنواره فیلم کوتاه مسکو و کینو لیک‌بز سن‌پترزبورگ از میان ۱۰۰۰ فیلم برای حضور در شانزدهمین دوره جشنواره بین ­المللی فیلم کوتاه و انیمیشن کینو فیلم منچستر برگزیده شده است و از ۲۴ فوریه تا یک مارچ ۲۰۲۰ در شهر منچستر نمایش داده می شود.

این جشنواره نزدیک به بیست سال است که بر نمایش فیلم­ های کوتاه و انیمیشن تمرکز داشته و منطبق بر استانداردهای اروپایی برگزیدگانش را معرفی کرده است.

داستان آن درباره پسرکی است که در دنیایی از اضطراب و ترس زندگی می­‌کند؛ ترسی که برای دیگران معنا ندارد و نادیده گرفته می­‌شود. جهان عادی در جریان است، اما همه چیز برای او تنهایی و تاریکی است و همان طور که کارگردان این اثر گفته، این انیمیشن تلنگری به پدر و مادرهاست تا بگوییم که کودکان دنیا را به گونه­‌ای دیگر می‌­بینند و حتی می‌­فهمند، اما بزرگترها این دید را ندارند و به دنیای آنها توجه نمی­‌کنند.

عوامل انیمیشن "منو ببین" کارگردان رضا مهرانفر، نویسنده مونا شاهى و غلامعلى میکاییلى، سوپروایزر بخش انیمیشن اسفندیار حاجى اسدالهى، مدیر دوبلاژ  یگانه رمضانى، صداگذار آرش قاسمی، پخش بین ­المللی فیدان، مشاور رسانه ای سعیده الله­ دادی هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها