{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جدیدترین ساخته سامان سالور

نمایش سه کام حبس در جشنواره فجر

نمایش سه کام حبس در جشنواره فجر
کدخبر : 1247

فیلم سینمایی "سه کام حبس" ساخته "سامان سالور" که قرار است برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر امسال نمایش داده شود، در ادامه مراحل فنی خود به سرمی‌برد.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: فیلم سینمایی "سه کام حبس" به کارگردانی و تهیه‌کنندگی "سامان سالور" است که هنوز در مراحل فنی قرار دارد. این فیلم که قرار است در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآید، هفتمین ساخته بلند سالور است. آخرین حضور "سامان سالور" در جشنواره فجر مربوط به سال 92 است که با سینمایی "تمشک" در آن دوره از جشنواره شرکت کرده بود. فیلم سینمایی "تمشک" توانست در سی و دومین جشنواره فجر در رو رشته بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین فیلم‌نامه نامزد دریافت سیمرغ بلورین شود. 

"محسن تنابنده، پریناز ایزدیار، سمیرا حسن‌پور، متین ستوده و مریم بوبانی" از بازیگرانی هستند که در "سه کام حبس" ایفای نقش می‌کنند.

"سه کام حبس" که ژانری اجتماعی دارد، در فضایی متفاوت با دیگر کارهای سالور فیلم‌برداری شده است.

فیلم‌های پیشین سالور در جشنواره‌های داخلی و خارجی متعددی حضور یافته بودند که برخی از آن‌ها توانستند در عرصه بین‌الملل افتخارآفرین باشند و جوایزی کسب کنند. "سامان سالور" کارگردانی فیلم‌هایی چون "ساکنین سرزمین سکوت، ترانه تنهایی تهران، سیزده 59 و تمشک" را برعهده داشته است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها