{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آهنگساز روز بلوا معرفی شد

اولین همکاری مشترک کارن همایون‌فر با شعیبی

اولین همکاری مشترک کارن همایون‌فر با شعیبی
کدخبر : 1253

"کارن همایون‌فر" با آهنگسازی فیلم سینمایی "روز بلوا" در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور می‌یابد.

هنرام‌روز-زهرا ره‌گشای: کارن همایون‌فر آهنگساز فیلم سینمایی "روز بلوا" را به کارگردانی "بهروز شعیبی"، می‌شود. "محمدرضا تخت کشیان" تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی را برعهده دارد که قرار است در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده شود.

کارن همایون‌فر سال گذشته در سی و هفتمین جشنواره فجر با سینمایی "آشفتگی" به کارگردانی "فریدون جیرانی" حضور یافته بود که کاندید دریافت سیمرغ هم نشد. همایون‌فر تا الان سه سیمرغ از جشنواره فجر دریافت کرده است که آخرین سیمرغ او مربوط به جشنواره سی و ششم فجر برای فیلم سینمایی "به وقت شام" به کارگردانی "ابراهیم حاتمی‌کیا" بود.

فیلم سینمایی "بلوا" اولین همکاری مشترک "کارن همایون‌فر" و "بهروز شعیبی" است.

"بابک حمیدیان، لیلا زارع، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، محمد اسکندفر، ساغر قناعت و داریوش ارجمند" از بازیگران "بلوا هستند که در این سینمایی نقش‌آفرینی کردند. این فیلم سینمایی در حال حاضر مراحل فنی خود را سپری می‌کند.

فیلم سینمایی «روز بلوا» اولین همکاری کارن همایونفر با بهروز شعیبی را رقم خواهد زد.

در خلاصه داستان "بلوا" آمده است: "عماد استاد دانشگاهی خوشنام و یک چهره تلویزیونی قابل توجه است، او ناگهان با اتهام‌هایی جدی مواجه می‌شود که خود و خانواده‌اش را در موقعیت پیچیده‌ای قرار می‌دهد".

آخرین حضور بهروز شعیبی در جشنواره فجر به سال 96 برمی‌گردد که با فیلم سینمایی "دارکوب" توانست نامزد دریافت ده سیمرغ بلورین در سی و ششمین دوره جشنواره شود. "دارکوب" در نهایت توانست دو سیمرغ دریافت کند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها