{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آمار فروش تازه‌های سینما

آشفتگی و مشت آخر پرفروش ترین فیلم هفته جاری خواهد شد؟

 آشفتگی و مشت آخر پرفروش ترین فیلم هفته جاری خواهد شد؟
کدخبر : 1272

هفته گذشته دو فیلم " آشفتگی" به کارگردانی "فریدون جیرانی"و "مشت آخر" به کارگردانی "مهدی فخیم زاده" در سینماهای کشور به اکران در آمده است و در ادامه فروش روزهای ابتدایی شان مشخص شده است.

هنر ام‌روز- فرزانه شهریاری: در تاریخ 27 آذر ماه،  نمایش دو فیلم جدید در سینماهای کشور را آغاز  شده است. "آشفتگی" محصول سال 97،  برای اولین بار در سی و هفتمین جشنواره بین المللی فجر اکران و در بخش فیلمبرادی نامزد دریافت سیمرغ شد. "آشفتگی" به کارگردانی فریدون جیرانی، رئالیستی و اجتماعی نیست، یک فیلم است درباره عشق و جنایت. داستان دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد، هر دو با بازی بهرام رادان است و روند پیش‌برد داستان اینگونه القا می‌کند که بردیا و باربد از زمان کودکی در تمام زندگی خود، با هم در رقابت بوده‌اند.  این فیلم در سه روز ابتدایی اکران، 72 میلیون و 735 هزار تومان فروش و تعداد 4 هزار و 211 نفر مخاطب داشته است. 

اشفته1

اما فیلم بعدی که موازی با "آشفتگی" اکرانش آغاز شده است، "مشت آخر" به کارگردانی مهدی فخیم زاده است که برای اولین بار است اکران می شود. این فیلم در سه روز ابتدایی نمایشش در گروه فرهنگ تعداد 1 هزار و 933 نفر مخاطب داشته و 30 میلیون و 100 هزار و 450 تومان فروش داشته است.این نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است که نگارش فیلمنامه آن را نیز خودش برعهده داشته‌ است.  آخرین ساخته این کارگردن در سینما به ۱۴ سال پیش و به فیلم "هم نفس" برمی گردد.  دو فیلم گفته شده در سه روز ابتدایی نمایششان، بیشترین فروش و مخابشان را از طریق اکران در "پردیس سینمایی کورش" به دست آورده اند.

مشت اخررر

بر اساس این آمار، پیش بینی نمی شود این دو فیلم موفق شوند جزو 5 فیلم پرفروش هفته جاری گردند، البته باید منتظر ماند و دید در 5 روز آتی این آمار در جهت مثبت و فروش بیشتر برای این دو فیلم تغییر خواهد کرد و یا خیر.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها