{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

دومین فیلم آمین صحرایی

پنجره در راه جشنواره کن

پنجره در راه جشنواره کن
کدخبر : 1304

فیلم کوتاه "پنجره" دومین اثر "آمین صحرایی" برای حضور در جشنواره کن آماده خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلمبرداری فیلم کوتاه "پنجره" دومین فیلم "آمین صحرایی" که به تازگی به پایان رسیده است، در مراحل فنی قرار دارد و پس از پایان این مراحل برای حضور در جشنواره کن آماده خواهد شد.

"افشین غیاثی، پرستو قائد رحمت، رژینا میرسید و حسن خان‌حسینی" نقش هاى اصلى دومین فیلم کوتاه صحرایی را برعهده داشته‌اند.

فیلم "پنجره" به مدت زمان ۱۵ دقیقه و در لوکیشن‌های پامنار، امامزاده یحیی و خانه‌ای تاریخی در خیابان انقلاب فیلمبرداری شده است. "پنجره" داستان روابط بین دختر بچه‌ای لال با پدرش است.

"آمین صحرایی" چندی پیش با ساخت اولین فیلم خود با عنوان "مرگ تدریجی" جایزه بهترین فیلم جشنواره بین‌المللی فیلم اوراسیای روسیه را در دو بخش فیلم‌‌های زیر ۱۵دقیقه و بهترین فیلم ماه در بین تمام بخش‌‌های کوتاه داستانی، مستند و سینمایی را از آن خود کرد.

جشنواره بین‌المللی ماهانه فیلم اوراسیای روسیه، جشنواره‌‌ای مستقل برای فیلمسازان مستقل است که تابستان در مسکو برگزار شد.

همچنین "مرگ تدریجی" به چهل‌ و دومین جشنواره Film Festival, California Mill Valley آمریکا راه پیدا کرد و در ۵ و ۸ اکتبر ٢٠١٩ نمایش داده شد.

عوامل "پنجره" عبارتند از نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان: "آمین صحرایی"، مجری طرح و مشاور پروژه: "جعفر گودرزی"، دستیار یک و برنامه ریز: "علی آشتیانی"، تدوین: "رضا تاریوردی، ایمان فراهانی"، مدیر فیلمبرداری: "مهدی رضایی"، صدابردار: "محمدرضا شیبانی"، طراح گریم: "محسن دهقانی"، مدیر تولید: "الناز فاطری" و عکاس: "پرستو عادل."

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها